تحلیل تکنیکال های وب به همراه نمودار (8 اردیبهشت ماه 1399)

تحلیل تکنیکال های وب به همراه نمودار (8 اردیبهشت ماه 1399)

شرکت داده گستر عصر نوین در سال 1382 و با اخد پروانه فعالیت از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات انتقال داده (PAP) به ارائه سرویس دسترسی اینترنت پر سرعت (ADSL) بر روی بستر ارتباطی (سیم مسی) پرداخت.

در تیرماه سال 1396 آخرین تغییر در سرمایه شرکت انجام شد و اکنون این شرکت با سرمایه 4،000،000 میلیون ریالی در حال فعالیت است.

این شرکت دارایی هایی از قبیل زمین، ساختمان و تجهیزات مخابراتی دارد که تاکنون از طرف شرکت مورد تجدید ارزیابی قرار نگرفته است. لذا به نظر می رسد این موضوع می تواند پس از تصویب هیئت مدیره و موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار، مازاد حاصل از این تجدید ارزیابی دارایی ها به سرمایه شرکت تبدیل شود.

این شرکت نیز درخواست صدور افزایش سرمایه از مبلغ 4000 میلیارد ریال به 5200 میلیارد ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی به سازمان بورس ارائه کرده است که عمدتا به دلیل بند حسابرس و بازرس قانونی شرکت از بابت پیش پرداخت های سرمایه ای، در سازمان بورس و اوراق بهادار مورد موافقت قرار نگرفت که می تواند با رفع موانع سازمان، از این محل نیز افزایش سرمایه داشته باشد.

در معاملات امروز حدود 39 میلیون سهم با قیمت پایانی 21909 ریال داد و ستد شد که تابلو معاملاتی آن نشان از برتر بودن قدرت قدرت فروشندگان به نسبت خریداران می دهد.

بررسی تکنیکالی این سهم نشان می دهد که نمودار موفق به عبور از سقف کانال صعودی خود و مقاومت 2000 تومان شده است که از دید تکنیکال کلاسیک، این سهم توانای رشد تا خط میانی کانال جدید خود و در نهایت سقف کانال خود در بلند مدت را دارد. بررسی موجی این سهم حاکی از این است که این نماد پس از عرضه اولیه در یک روند اصلاحی بالا رونده در حال حرکت است و اکنون درون موج Y خود با اهداف حوالی 2500 تومان و 2800 تومان است که می توان انتظار اصلاح از هرکدام از سطوح فوق را داشت.

تحلیل تکنیکال های وب به همراه نمودار (8 اردیبهشت ماه 1399)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

اگر سهم از ناحیه کنونی وارد اصلاح  شود و روند نزولی در پیش بگیرید، حمایت های آن را می توان، مقاومت شکسته شده کانال قبلی، 1940 تومان، 1750 تومان و در نهایت 1590 تومان در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • ممنون از تحلیلهای بسیار خوب
    اگه امکان داره سهام تایرا تحلیل کنید

  • سلام ضمن عرض سلام و ادب و احترام
    و خسته نباشید به تیم محترم و زحمت کش سیگنال امیدوارم هنیشه موفق باشید
    خواهشمندم نظرات و تحلیلات خود را در خصوص سهم سرچشمه بفرمایید

  • سلام ..خیلی کارتون درسته ..اگر میشه نماد بایکا و فخاس را تحلیل ….. ممنون

  • سلام،ممنون از تحلیلهای خوبتون،
    اگه امکانش است سهم ثالوند رو برام تحلیل کنید

  • سلام ممنون میشم سهم غشاذر تحلیل کنین و بگین تا کی این سهم صف خریده!
    با سپاس فراوان برای اطلاعات خوب و جامع شما