تحلیل تکنیکال وتوکا (درخواستی کاربران)

تحلیل تکنیکال وتوکا (درخواستی کاربران)

شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد، با نماد وتوکا، در گروه فلزات اساسی قرار دارد و در زمینه سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه گذاری صندوق ها یا سایر اوراق بهادار، انجام فعالیتهای در ارتباط با اشخاص سرمایه پذیر، سرمایه گذاری با هدف کسب انتفاع و کنترل عملیات یا نفوذ قابل ملاحظه در سهام، سهم الشرکه و سایر اوراق بهادار فعالیت می نماید.

در ادامه به بررسی نمودار قیمتی این نماد خواهیم پرداخت.

 در ادامه به بررسی نمودار قیمتی این نماد خواهیم پرداخت.
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید قیمت در حال نزدیک شدن به مقاومت خط ترند نزولی و هم زمان سطح مقاومتی استاتیک در حوالی 1000 تومان می باشد و برای ادامه رشد خود نیاز به عبور موفق از این سطوح مقاومتی دارد، در صورت گذر قیمت از این ناحیه مقاومتی می توان مقاومت بعدی را در حوالی قیمت 1400 تومان یافت، همچنین در صورت عدم گذر قیمت از این ناحیه نزدیک ترین حمایت در حوالی 750 تومان و پس از آن در محدوده 600 الی 550 تومان واقع خواهد بود.

از منظر تئوری امواج این احتمال تشریح شده که قیمت در مراحل پایانی ساخت شاخه F از یک الگوی دیامتریک پاپیونی قرار دارد و پس از ساخت این شاخه احتمالا برای تکمیل الگو مدتی در فاز اصلاحی قرار بگیرد که در اینصورت حمایت های ذکر شده برای قیمت دارای اهمیت خواهد بود. لازم به ذکر است پس از اتمام این الگو مجددا قیمت می تواند در فاز صعودی قرار گیرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *