نماد هجرت پس از گزارش 9 ماهه به صف خرید رسید

نماد هجرت پس از گزارش 9 ماهه به صف خرید رسید

پخش هجرت با نماد هجرت در گروه مواد و محصولات دارویی قرار دارد. این نماد امروز گزارش 9 ماهه حسابرسی نشده خود را در کدال قرار دارد.

مطابق این گزارش، شرکت توانسته است در پایان دوره مالی منتهی به آذر 1400، به ازای هر سهم 362 تومان سود بسازد. میزان سود سازی این شرکت به ازای هر سهم در فصل بهار 68 تومان، تابستان 137 تومان و پاییز 156 تومان بوده است که نشان از رشد سودآوری فصل پاییز در مقایسه با فصول گذشته دارد.

حاشیه سود ناخالص این نماد در فصل بهار 14.1 درصد، تابستان 14.9 و در پاییز به 16.2 درصد رسیده است که روند رو به رشدی داشته است.

حاشیه سود خالص هجرت در فصل بهار 5.5 درصد، تابستان 7.3 درصد و در فصل پاییز به 9.1 درصد رسیده که روند افزایشی داشته است.

در صورتی که فرض کنیم این نماد به اندازه پاییز امسال نیز بتواند در فصل زمستان محقق کند، می تواند سودی بیش از 500 تومان داشته باشد. قیمت سهم در حال حاضر در قیمت 2485 تومان معامله می شود و پی بر ای تحلیلی حدودا 5 واحد را می توانیم در پایان امسال برای آن در نظر داشته باشیم.

پس از گزارش خوب نماد هجرت، این نماد در پیش گشایش در صف خرید قرار گرفت و تا پایان بازار نیز صف خرید با حجم 4 میلیون داشت. میانگین حجم ماه در این نماد 310 هزار برگ سهم بود که امروز در حدود 1.5 میلیون برگ سهم معامله شد. در پایان معاملات امروز نیز، سرانه خرید کدهای حقیقی 94 میلیون تومان و سرانه فروش 9 میلیون تومان بود که باعث شد قدرت خریداران در مقایسه با فروشندگان بیش از 10 برابر باشد.

چارت زیر نیز وضعیت تکنیکال این نماد را نشان می دهد:

چارت زیر نیز وضعیت تکنیکال این نماد را نشان می دهد:
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

پس از رشد تا 3800 تومان، این نماد در یک کانال نزولی قرار دارد و با نزدیک شدن به محدوده 2200 تومان در نزدیکی خط روند صعودی آبی رنگ، با توجه به گزارش خوب 9 ماهه، با افزایش تقاضا مواجه شده است. در ادامه باید ببینیم می تواند از این کانال نزولی خارج شود یا خیر.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *