تولید کننده قند و شکر، در نزدیکی حمایتی معتبر

تولید کننده قند و شکر، در نزدیکی حمایتی معتبر
نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

چارت فوق مربوط به نماد قیستو می باشد.

در ادامه به معرفی مختصری از این مجموعه و سپس تحلیل تکنیکال این نماد می‌پردازیم:

شرکت قند بیستون در سال 1340 با نام شرکت قند کرمانشاه تاسیس و در اداره ثبت شرکت های تجاری تهران به ثبت رسیده و در سال 1341، اولین بهره برداری کارخانه قند کرمانشاه آغاز شده است.

سرمایه اولیه شرکت 150 میلیون تومان بوده است که طی سال های بعد و عمدتا از محل سودهای حاصل از عملکرد شرکت طی 14 مرحله در سال 82 به 3 میلیارد تومان و به موجب صورتجلسه مجمع سال 93 به مبلغ 48 میلیارد تومان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت شرکت افزایش یافته است. همچنین در سال 61، نام شرکت از قند کرمانشاه به قند بیستون تغییر پیدا کرد.

محل دفتر مرکزی شرکت واقع در خیابان شریعتی تهران و محل کارخانه واقع در محدوده بیستون در 35 کیلومتری کرمانشاه می‌باشد.

شرکت در سال 1351 به سهامی عام تبدیل گردید و در سال 91 در بازار بورس اوراق بهادار پذیرفته و در بازار پایه فرابورس درج گردید و از تاریخ اسفند 99 نماد مربوط قابل معامله می‌باشد.

فعالیت اصلی:

تولید قند و شکر از چغندر تفاله و ملاس عملیات کارمزدی مانند تصفیه شکر خام و تبدیل شکر به قند بوده. کارخانه قند بیستون علاوه بر کشت بهاره از سال 94 در حال انجام کشت پاییزه در استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان می‌باشد.

تحلیل تکنیکال این نماد:

سهم پس از اصلاح اخیری که از حدود قیمت 2400 تومان داشته، به باکس حمایتی خودش برخورد کرده و می توان اولین حمایت را محدوده 1900 الی 1990 تومان در نظر گرفت.

اگر تقاضا برای سهم ادامه دار باشد هدف سهم را می توان حدود 2200 تومان در نظر گرفت.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل باسیگنال به آدرس signal tahlil مراجعه فرمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *