تحلیل تکنیکال فلوله (درخواستی کاربران)

تحلیل تکنیکال فلوله (درخواستی کاربران)

شرکت لوله و ماشین سازی ایران با نماد فلوله در گروه فلزات اساسی قرار دارد و در زمینه ریخته گری، طراحی و ماشین سازی فعالیت میکند.

در ادامه به برسی نمودار قیمتی این نماد خواهیم پرداخت.

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

قیمت این نماد که از کف قیمتی اخیر خود با رشدی در حدود 135% همراه شد، هم اکنون در نزدیکی مقاومت استاتیک سطح 190 الی 200 تومان قرار دارد و همزمان در حال نزدیک شدن به مقاومت خط میانی کانال بلند مدت می باشد ، و تراکم مقاومتی در این نواحی افزایش می یابد. لذا شرط ادامه رشد برای قیمت عبور از این سطوح مقاومتی مهم و تثبیت بر روی آنها می باشد. در غیر اینصورت ، انتظار می رود که پس از این رشد بی وقفه قیمت کمی نیاز به استراحت داشته باشد و چنانچه نتواند به صورت موفقی از محدوده های ذکر شده عبور نماید ، منطقی است که برای مدتی وارد فاز اصلاح و استراحت شود، که در این صورت مهم ترین حمایت برای قیمت در امتداد خط میانی قرمز رنگ نقطه چین و پس از آن محدوده قیمتی 135 الی 140 تومان قرار خواهد گرفت. همچنین با توجه به شتاب رشد اخیر احتمال بروز شواهد صعودی درنمودار در آینده قوت خواهد گرفت و قدم اول و لازمه آن ایجاد کفی بالاتر از کف قبلی خواهد بود .

از دید تئوری موجی الیوت نیز احتمالا در انتهای شاخه D از یک الگوی نادر از جنس مثلث قرار داریم و برای تکمیل این الگو نیاز به تشکیل آخرین شاخه یعنی شاخه E می باشد که مسیر احتمالی تشکیل آن در تصویر طی دو سناریو کشیده شده است.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با سیگنال به آدرس signal-tahlil  مراجعه فرمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
    • سلام دوست عزیز
      ممنون از همراهی شما 🙏🏻
      به کارشناسان سیگنال منتقل شد و به زودی این تحلیل در سایت قرار خواهد گرفت

    • سلام دوست عزیز
      ممنون از همراهی شما
      به کارشناسان سیگنال منتقل شد و به زودی این تحلیل در سایت قرار خواهد گرفت