تحلیل تکنیکال شلعاب (درخواستی کاربران)

تحلیل تکنیکال شلعاب (درخواستی کاربران)

شرکت لعابیران با نماد شلعاب در گروه محصولات شیمیایی قرار دارد و در زمینه تولید، خرید و فروش انواع لعاب ، انگوب ، فریت و رنگ و سایر فرآورده های سرامیکی و مواداولیه مرتبط و وابسته ، تحقیق و نوآوری در زمینه طراحی و کاربری لعاب برای تولید کاشی و انواع محصولات سرامیکی فعالیت می نماید.

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

همانطور که در تصویر فوق می بینید موقعیت فعلی قیمت در نزدیکی مقاومت سطح 700 تومان و هم زمان مقاومت مید لاین کانال قرار داردو و شرط ادامه رشد قیمت عبور از این مقاومت و تثبیت روی آن می باشد، در این صورت مقاومت بعدی برای قیمت در امتداد سقف کانال و حوالی قیمت 1400 تومان قرار خواهد گرفت. در صورت عدم عبور قیمت از سطوح مقاومتی مذکور، اولین حمایت در حوالی 530 تومان قرار خواهد داشت.

لذا منطقی ترین کار برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در این نماد را دارند این است که منتظر شکست مقاومت های پیش رو و تثبیت قیمت بر روی آن بمانند و با اطمینان بیشتری اقدام به سرمایه گذاری کنند و یا در صورت عدم گذر قیمت از این سطح، حمایت 530 تومان را می توان به عنوان نزدیک ترین حمایت به قیمت زیر نظر گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *