تحلیل تکنیکال نماد شبصیر

تحلیل تکنیکال نماد شبصیر

درباره شرکت

شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در سال 1376 به صورت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی استان تهران به ثبت رسید و سال 1383 مورد بهره برداری قرار گرفت.

پس از گذشت 16 سال از فعالیت این شرکت با تصمیم سهامداران در سال 92 شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید و سال 1397 در فرابورس پذیرفته شد.

فعالیت اصلی شرکت در زمینه تولید و فروش انواع محصولات پلیمری، شیمیایی و پتروشیمیایی است. محصول استراتژیک شرکت نیز، گرانول ABS می باشد.

مواد اولیه مصرفی شرکت عبارت است از: استایرین مونور، بوتادی ان و … بیشترین میزان ماده مصرفی مربوط به استایرین مونور است که از نظر مقداری نزدیک به 60% میزان مصرف را به خود اختصاص داده است.

مرکز اصلی شرکت در تهران و کارخانه شرکت در گلپایگان واقع گردیده و تعداد کارکنان شرکت اکنون 315 نفر می باشد.

بررسی روند سودآوری شبصیر:

شرکت شبصیر در سه ماهه دوم 1400 موفق به ثبت 9105210 میلیون ریال سود گردیده است که این میزان نسبت به دوره اول سال 1400، 43% و نسبت دوره دوم سال 99، 514% رشد داشته است.

مقایسه نرخ رشد بر اساس عملکرد سه ماهه دوم:

شبصیر در گزارش سه ماهه دوم 1400 شرکت، رشد 381% را نسبت به مدت مشابه سال قبل ساخته است که این نسبت بیشتر از تورم و عدد قابل قبولی در نرخ رشد است.

بررسی تکنیکال این شرکت:

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

سهم در اوایل آذر ماه 1400 به کف کانال صعودی خودش (سبز رنگ) برخورد کرده اما نتوانسته برگشت کند و متاسفانه این کانال صعودی حدودا 7 ماهه را شکسته است.

اکنون اولین حمایت پیش روی سهم، حدود 98902 ریال و حمایت بعدی حدود 93558 ریال می باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران