تحلیل تکنیکال مداران و شاخص گروه رایانه

تحلیل تکنیکال مداران و شاخص گروه رایانه
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

سهم همگام با اکثریت نماد های بازار، در یک کانال نزولی در حال نوسان است. این نماد از سقف تاریخی خودش در تیر 99، تا به امروز حدود 75 درصد افت قیمت را تجربه کرده است. سهم اکنون در نزدیکی مقاومت مهم خط میانی کانال نزولی خودش قرار دارد. باید دید واکنش به این خط چگونه خواهد بود ؟ در صورتی که با افزایش عرضه مواجه گردد، اولین حمایت پیش روی سهم را می توان محدوده خط سبز رنگ در نظر گرفت.

در ادامه نیز به بررسی و تحلیل شاخص این گروه  می پردازیم:

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

شاخص گروه رایانه نیز همچون نماد مداران، در یک روند نزولی اما با شیب کمتر قرار گرفته است. این شاخص نیز نسبت به سقف تاریخی خود در تیر 99، تا به امروز حدود 50 درصد افت را تجربه کرده است. اخیرا با رسیدن به خط افقی آبی رنگ که در نقش یک مقاومت اساسی برای این شاخص عمل کرده، عرضه ها افزایش یافته و این شاخص به سمت اولین حمایت خود یعنی کف کانال نزولی قرمز رنگ در حال نزدیک شدن است. باید دید با نزدیک شدن شاخص به این محدوده، آیا حمایت از این گروه به عمل خواهد آمد یا اینکه این کانال نزولی 14 ماهه رو به پایین شکسته می شود ؟

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *