تحلیل تکنیکال لایت کوین LTC | شهریور1402

تحلیل تکنیکال لایت کوین LTC | شهریور1402

ارز دیجیتال لایت کوین جزء قدیمی‌های مارکت کریپتوکارنسی محسوب می‌شود و از این منظر به نقره بازار ارزهای دیجیتال معروف است. گفتنی است چندی پیش بود که بنیان‌گذار آن از ارائه آپدیتی برای این ارز در جهت رفتن به ایجاد تراکنش‌های ناشناس و پرایوسی کوین شدن خبر داد. آخرین سقفی که لایت کوین قادر به ثبت آن بود در حوالی قیمتی 417 دلار قرار داشت و تا به امروز که در قیمت 80 دلاری به سر می‌برد، چیزی در حدود 90% ریزش را ثبت کرده است؛ در ادامه این مقاله با تحلیل لایت کوین به بررسی محدوده‌های مناسب خرید و فروش روی این کوین می‌پردازیم.


تحلیل Litecoin (روزانه) | 19 شهریور 1402

تحلیل لایت کوین

لایت کوین به هر دو تارگت نزولی داده شده در نمودار رسید. البته متاسفانه این ارز وارد محدوده باکس مناسب فروش نشد و نمی‌توانستیم از این موقعیت جذاب بهره‌ای ببریم.

در ادامه باید صبر کنیم تا با دیتاهای بیشتر شرایط نمودار برای ادامه راه و رسیدن به هدف بعدی یا کف سازی و حرکت صعودی مشخص گردد.


تحلیل لایت کوین (روزانه) | 14 مرداد 1402

تحلیل لایت کوین

لایت کوین قبل از هاوینگ خود رشد خوبی کرد اما سرانجام با فرا رسیدن هاوینگ، ریزش این کوین شروع شد و از سقف 114 دلاری تا به امروز نزدیک به 30%ریزش داشته است.

در ادامه انتظار داریم قیمت برای هانت کردن سطح نقدینگی مشخص شده حرکت نماید.(نقاط بولد شده قرمز) و خود را به کانال 60 دلار برساند.

در بین راه در صورتی که یک بار دیگر قیمت به بالا حرکت کند، می‌توان با پیدا کردن محدوده مقاومتی مناسب اقدام به گرفتن پوزیشن فروش کرد.

در این صورت با رسیدن قیمت به محدوده 88 الی 95 دلار می‌توان، می‌توان انتظار ریزش از این محدوده را داشت.


تحلیل LTC (4ساعته) | 14 مرداد 1402

در تایم فریم 4 ساعته بهترین می‌توان محدوده مقاومتی گفته شده را بررسی و آن را بهینه کرد. در این صورت با رسیدن قیمت به اردبلاک 4 ساعته در محدوده 90 الی 91.5 دلار، انتظار ریزش قیمت در لایت کوین را داریم.


تحلیل تکنیکال لایت کوین (روزانه) | 30 خرداد 1402

تحلیل تکنیکال لایت کوین LTC
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

مطابق با تحلیل تکنیکال لایت کوینن LTC که اوایل خرداد ماه انجام شده، قیمت از محدوده مشخص شده ریزش داشت.

در ادامه انتظار داریم طبق یکی از دوسناریو مشخص شده شاهد ریزش مجدد قیمت تا هدف بعدی (TP) باشیم.

تا به اینجا با Litecoin به اولین تارگت، ریسک به ریوراد 1 به 3 R/R را از این پوزیشن بدست آورده‌ایم و انتظار داریم با رسیدن به تارگت بعدی ریسک به ریوراد 1 به 4 R/R نصیبمان شود.

برای مدیریت سرمایه صحیح پوزیشن، استاپ را به نقطه ورود منتقل کرده و 30% از حجم را کم کنید.


تحلیل تکنیکال لایتکوین تایم فریم روزانه | 8 خرداد 1402

تحلیل تکنیکال لایت کوین
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال لایت کوین LTC ، هم‌چنان معتقد هستیم طبق تحلیل‌های قبلی قیمت می‌تواند به محدوده 180 دلاری برسد اما  نگاه کوتاه مدت جهت تریدهای اسکالپ می‌تواند بهتر به ما کمک نماید.

 در کوتاه مدت انتظار داریم قیمت با رسیدن به محدوده اردربلاک مشخص شده، به سمت پایین حرکت کرده و دو هدف مشخص شده برای آن را تاچ نماید؛ نقطه ورود و حدضرر به صورت واضح در تصویر نشان داده شده است. هم‌چنین ریسک به ریوارد این پوزیشن در بهترین حالت 1 به 4 می‌باشد.


تحلیل LITECOIN تایم فریم روزانه | 22 فروردین 1402

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

مطابق با انتظار لایت کوین از محدوده حمایتی مشخص شده در تحلیلی قبل برگشت خوبی را تجربه کرد و به سمت سقف کانال خیز برداشت؛ در ادامه به شرط شکست سقف کانال صعودی، می‌توان انتظار داشت قیمت خود را به محدوده مقاومتی 180 دلار برساند.


تحلیل تکنیکال Litecoin تایم فریم روزانه | 8 اسفند 1401

تحلیل لایت کوین
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

ارز دیجیتال لایت کوین در تایم فریم روزانه به محدوده مقاومتی سقف کانال خود رسیده واز این محدوده به بعد نمی‌توان انتظار صعودی قدرتمند از LTC را داشت؛ از همین رو می‌توان تحت دو سناریو ادامه روند لایت کوین را پیش‌بینی نمود. محدوده کم ریسک که می‌توان با اطمینان بیشتری اقدام به سرمایه گذاری در لایت کوین نمود حوالی قیمتی 75 دلار قرار دارد.


تحلیل لایت کوین تایم فریم هفتگی | 8 اسفند 1401

تحلیل تکنیکال لایت کوین هفتگی
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

ارز دیجیتال لایت کوین در نمای بلند مدت و تایم فریم هفتگی، تنها در حال پولبک به مقاومت‌های خود می‌باشد و روند صعودی که اخیرا در این کوین به‌وجود آمده، احتمالا قادر به ایجاد سقف جدید نخواهد بود؛ از همین رو در صورت سرمایه‌گذاری در توکن LTC باید دیدگاه کوتاه مدتی داشت.


تحلیل LTC (هفتگی) | خرداد 1401

تحلیل بلند مدت لایت کوین LTC
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

از بعد زمانی نیز در صورتی که طبق این تحلیل لایت کوین بخواهد به محدوده‌های حمایتی(سبز) مشخص شده برسد، احتمالا هم‌چنان بازار ارز های دیجیتال برای برخی آلت کوین ها تا بیشتر از یکسال آینده به رنگ خون خواهد بود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام و عرض ادب
    توکن NEAR مطابق با تحلیل به تارگت نهایی خود رسید، در هفته آینده تحلیل این رمز ارز بروز خواهد شد