تحلیل تکنیکال ددام به همراه نمودار (29 آبان ماه 1398)

تحلیل تکنیکال ددام به همراه نمودار (29 آبان ماه 1398)

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس (با نماد ددام) از جمله شرکت های صنعت “مواد و محصولات دارويی” در بازار دوم بورس تهران است. حرکت قیمت در کانال صعودی مناسبی دیده می شود. سیگنال خریدی از تقاطع خطوط کی جون سن (آبی) و تن کان سن (قرمز) صادر شده است. تغییر فاز ابر کومو به ابر صعودی (سبز) و خروج چیکو اسپن (خط سبز) از نمودار قیمت همگی شواهدی هستند که رشد قیمت را نشان می دهند.

برای اهداف قیمتی از ابزار فیبوناچی اکسپنشن استفاده کردیم. بنابراین محدوده های قیمتی 1230 تومان و 1460 تومان را اهداف صعودی سهم ددام قلمداد خواهیم کرد. همچنین در صورتی که سناریوی صعودی محقق نشود انتظار داریم قیمت تا محدوده حمایتی 880 تومان نزول کند و مجددا رشد خود را شروع کند. در صورتی که محدوده حمایتی 880 تومان از دست برود و به سمت پایین شکسته شود دیدگاه ما به روند صعودی سهم، تغییر خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال ددام به همراه نمودار (29 آبان ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام خدمت شما
    لطفا آخرین تحلیل سهام ددام رو برام ارسال فرمایید و به نظر شما هدفی که برای تیر ۹۹ می شود پیش بینی کرد چند خواهد بود ممنون از لطف شما

    • سلام و درود. درخواست تحلیل نماد ددام به تیم تحلیل سیگنال منتقل شد. میتونید برخی از نمادهای درخواستی کاربران رو در کانال سیگنال به آدرس Signal_tahlil مشاهده کنید.