تحلیل تکنیکال خکمک به همراه نمودار (24 فروردین ماه 1399)

تحلیل تکنیکال خکمک به همراه نمودار (24 فروردین ماه 1399)

شرکت “کارخانه جات کمک فنر ایندامین سایپا” در سال 1349 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و در حال حاضر این شرکت جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت سهامی عام تولی اتومبیل سایپا است.

موضوع فعالیت شرکت عبارتست از تولید و ساخت انواع کمک فنر خودروهای سیک، نیمه سنگین و سنگین و انواع کمک فنر مورد نیاز در وسایل خانگی، وسایل ورزشی و وسایل صنعتی و غیره و تولید قطعات یدکی مربوطه می باشد. بازار اصلی شرکت مشتمل بر صنعت خودرو (شرکت سایپا) است.

شرکت کارخانه جات کمک فنر ایندامین سایپا در سال 1375 پس تبدیل به شرکت (سهامی عام) در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده و اکنون در بازار دوم بورس با نماد “خکمک” در گروه “خودرو و ساخت قطعات” قرار گرفته است.

بررسی گزارش 9 ماهه منتهی به 30 آذرماه 1398 نشان می دهد مجموع دارایی های جاری شرکت معادل 1،643،537 میلیارد ریال و مجموع بدهی های جاری معادل 1،572،385 میلیارد ریال می باشد که این موضوع بیانگر این است که شرکت با کسری سرمایه در گردش مواجه نیست.

تولید و فروش شرکت در 9 ماهه سال 98 به ترتیب 1،339،836 و 1،325،911 عدد از انواع کمک فنر می باشد که نسبت به دوره مشابه سال قبل 22 % کاهش را نشان  می دهد.

مبلغ فروش محصولات شرکت در 9 ماهه سال 1398 بالغ بر 2،614،160 میلیارد ریال می باشد که نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش 142 درصدی را نشان می دهد.

طی معاملات امروز بیش از 2.7 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 15740 ریال (3.43% +) داد و ستد شد.

بررسی نموداری این سهم نشان می دهد که سهم درون موج C صعودی خود قرار دارد که طی روزهای قبل توانست از سقف قیمتی خود در حوالی 1500 تومان عبور کند و درحال تثبیت روی آن می باشد و می تواند با شکست بازه مقاومتی 1586-1641 تومان و تثبیت روی آن، تا 1830-1914 تومان و درنهایت 2200 تومان رشد قیمتی داشته باشد.

تحلیل تکنیکال خکمک به همراه نمودار (24 فروردین ماه 1399)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر، در صورت عدم توانایی در عبور از مقاومت و ادامه اصلاح، حمایت های پیش روی آن، 1500 تومان، 1400 تومان و 1282 تومان خواهند بود.

شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید. تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با سلام،ممنونم میشم غگل و فرابورس و انرژی۳ رو هم تحلیل کنید
    با تشکر از عوامل سیگنال

  • سلام و خسته نباشید خدمت اعضای سیگنال اگر مقدور هست سهام کلوند رو تحلیل کنید ممنون

  • سلام.من جوانی تازه کار در سهام اصلا اطلاعاتی ندارم اگه خدا بخوات وخدا کسی هم پیش پام قرار بده کمکم بکنه میخوام از شغل خودم که نابود شدم به خرید وفروش سهام رو بیارم نظر وراهنمایی شما را خواستارم حق یارتان عزیزان الله یاورتان کاکو.شیراز

    • سلام.بازار سرمایه در کنار سود دهی ریسک بالایی داره و نیازمند دانش تحلیل هم هست.
      بنابراین پیشنهاد من این هست که در کنار شغل اصلی به این بازار هم توجه داشته باشید و اون رو یاد بگیرید اما از شغل اصلیتون غافل نشید.

    • اصلا این کار رو نکن.
      بورس بازهای حرفه ای یه تیکه کلام جالبی دارن:
      بورس شغل دوم درآمد اول

  • باسلام وخسته نباشید. لطفا درصورت امکان تحلیل سهام شرکت کلر پارس راهم بفرمایید.ممنون