تحلیل تکنیکال نماد خپارس به همراه نمودار (17 آذر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال نماد خپارس به همراه نمودار (17 آذر ماه 1398)

شرکت پارس خودرو (با نماد خپارس) از جمله شرکت های صنعت “خودرو و ساخت قطعات” در بازار دوم بورس تهران است.

حرکت قیمت در نماد خپارس در کانال صعودی کلاسیک ماژور نوسان می کند. بر همین اساس انتظار داریم با توجه به اینکه قیمت دو مرتبه به کف کانال برخورد داشته است، اینبار سقف کانال را لمس کند. بنابراین اولین هدف قیمتی در محدوده 175 تومان فرض می شود.

در صورتی که حرکت قیمت در کانال صعودی خود ادامه دار شود پس از آن انتظار نزول تا محدوده 155 تومان و سپس رشد مجدد تا 188 تومان را پیشبینی می کنیم.

تحلیل تکنیکال نماد خپارس به همراه نمودار (17 آذر ماه 1398)
برای نمایش تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

آرایش خطوط سیگنال در اندیکاتور به آسانی نشان می دهد که در منطقه اشباع فروش فرصت های خرید خوبی برای سرمایه گذاران فراهم می شده است. بنابراین برای کسانی که قصد دارند به سهم خپارس وارد شوند توصیه می شود تا زمانی که اندیکاتور به منطقه اشباع فروش نرسیده است، دست نگه دارند تا فرصت معاملاتی کم ریسک تری فراهم شود.

 ضمن آنکه سرمایه گذاران فعلی سهم خپارس می توانند با در نظر گرفتن محدوده 155 تومان به عنوان نقطه خروج از ضرر، همچنان به سهامداری ادامه دهند و در اهداف قیمتی گفته شده، تصمیمات معاملاتی خود را عملی کنند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران