تحلیل تکنیکال خنصیر

تحلیل تکنیکال خنصیر

تحلیل ارائه شده از نماد خنصیر در 25 بهمن 1401

بر اساس داده‌های هفتگی حمایت مهم خنصیر در میان‌مدت در حدود قیمتی 1035-950 تومان واقع شده است.
مادامی‌که این ناحیه‌ی حمایتی حفظ شود میتوان انتظار نوسانات صعودی در سهم تا اهداف حدود 1840 تومان و حتی سقف تاریخی حدود 2360 تومان را داشت.

نمودار هفتگی خنصیر-25 بهمن 1401

بروزرسانی تحلیل خنصیر | 15 فروردین 1402

همانطور که در تصویر ذیل ملاحظه میفرمایید خنصیر به هدف(مقاومت) حدود 1840 تومان خود رسیده است.

نمودار هفتگی خنصیر- 14فروردین 1402

بروزرسانی تحلیل خنصیر | 25 مهر 1402

در ادامه‌ی تحلیل‌های سریالی نماد خنصیر، این نماد خودرویی پس از دستیابی به اهداف اعلامی وارد فاز اصلاحی شد.
از این رو در شرایط فعلی بازار و با توجه به تعدیلات انجام شده در قیمت سهم، حمایت مهم خنصیر در حدود قیمتی 900-780 تومان واقع شده است، که با حفظ این ناحیه‌ی حمایتی میتوان به پایان اصلاح و صعودی شدن مجدد قیمت سهم تا حدود 1500، 1800 و 2500 تومان امیدوار بود.

نمودار هفتگی خنصیر-25 مهر 1402
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با سلام و احترام اینجانب افشین فتحی مرام از مطالب خوبی که برای همگان قرار دادید تشکر میکنم با اجازه شما قسمتی از مطالب شما را جهت مجموعه کتابهایی که تحت عنوان پکیج جامع آموزش بورس برای معرفی و یادگیری خرید و فروش سهام در بورس و کسب درآمد از این طریق برای عموم تدارک دیده ام، استفاده کردم. اگر این کتاب ها را که از سطح اینترنت ، با تجربه خودم ، ترجمه و غیره جمع آوری کرده ام استقبال کنند مرتب مطالب جدید به آن اضافه خواهم کرد و این کتب را به روز رسانی میکنم تا شاهد بازاری پر رونق و رفتار حرفه ای تری در بازار سرمایه باشیم.

    • سلام و عرض ادب. خوشحالیم که مطالب آموزشی شما تونسته بخشی از کتاب شمارو به خودش اختصاص بده. استفاده از مطالب با ذکر و معرفی منبع مشکلی نداره. پیروز باشید.