تحلیل تکنیکال خزامیا | 2 مرداد 1400

تحلیل تکنیکال خزامیا | 2 مرداد 1400

نمودار تکنیکال خزامیا

هفتگی، نمای بلند مدت، مقیاس لگاریتمی

در نمای بلند مدت و تایم فریم هفتگی، می‌توان یک نمودار صعودی بلند مدت برای نماد خزامیا در نظر گرفت، به علت سابقه طولانی نمودار و عریض بودن آن می‌توانیم خطوط یک چهارم را هم در این نمودار برای سهم خزامیا لحاظ کنیم.

نمودار تکنیکال خزامیا

هفتگی، نمای نزدیک، مقیاس لگاریتمی

همچنین در تایم فریم هفتگی، برای سهم خزامیا می‌توان یک چنگال رسم کرد. متاسفانه این سهم خط میانی چنگال را از دست داده و در حال پولبک به آن می‌باشد. برای داشتن نمای نزدیک‌تر به تایم فریم روزانه می‌رویم.

رصد لحظه‌ای و تحلیل روند روزانه بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

نمودار تکنیکال خزامیا

روزانه، نمای نزدیک، مقیاس لگاریتمی

در تایم فریم روزانه و نمای نزدیک، دقیق‌تر می‌توان سطوح حمایتی و مقاومتی نماد خزامیا را مشخص کرد. ریزش اولیه خزامیا را می‌توان در قالب یک اسپایک برای تایم هفتگی منظور کرد؛ می‌دانیم یکی از مهم‌ترین اهداف اسپایک‌ها لول 161.8 فیبوناچی آن‌ها می‌باشد، پس همین منطقه در قیمت 600 تومان را می‌توان یک حمایت مهم برای نماد خزامیا محسوب کرد.

در راه رشد سهم یکی مهم‌ترین مقاومت ها خط میانی چنگال است، پس از آن خط میانی کانال ماژور و قله استاتیک 1100 تومان و درصورت شکست این ناحیه، قله استاتیک 1500 تومان می‌باشد.

همچنین در صورتی که سهم خزامیا توانایی عبور از خط میانی چنگال را نداشته باشد، می‌تواند تا حمایت 320 تومان ریزش خود را ادامه دهد و در این بین ما دیگر دوباره روی سطح حمایتی 600 تومان انتظار حمایت شدن سهم را نداریم و در خط روند آبی رنگ و خط یک چهارم کانال در محدوده‌های 480 و 420 تومان انتظار یک نوسان رو به بالا را برای خزامیا خواهیم داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *