خدیزل در نزدیکی سقف تاریخی

خدیزل در نزدیکی سقف تاریخی
نمودار تکنیکال خدیزل
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

بهمن دیزل با نماد خدیزل در بازار فرابورس و گروه خودرو و ساخت قطعات قرار دارد. این نماد بر خلاف سایر نمادهای گروه خودرو که ریزش های سنگینی را از مهرماه سال گذشته داشتند، افت بسیار کمتری را در سال قبل تجربه کرد و حتی توانسته است که به نزدیکی سقف تاریخی خود برسد.

پس از گزارش 9 ماهه حسابرسی نشده که پنج شنبه هفته گذشته در کدال قرار گرفت، امروز به صف خرید رسید.

خدیزل در پایان 9 ماه، به ازای هر سهم 499 تومان سود ساخته است. در فصل بهار امسال 32 تومان، تابستان 146 تومان و پاییز 321 تومان سود ساخته که روند رو به رشدی را امسال تجربه کرده است.

حاشیه سود ناخالص این سهم در فصل بهار 55 درصد، تابستان 51 درصد و پاییز 54 درصد بوده که روند با ثباتی داشته است.

این نماد هم اکنون درگیر با سقف تاریخی خود در حوالی 5800 تومان می باشد. در گذشته چندبار تلاش کرده از این مقاومت عبور کند اما موفق نبوده است.

این نماد امروز با صف خرید همراه شد. حجم معاملات امروز آن 860 هزار برگ سهم بود در حالی که میانگین حجم ماه در آن حدود 190 هزار برگ سهم بوده که بیش از 4.5 برابر میانگین حجم ماه معامله شده است.

در صورت شکست سقف تاریخی خود در محدوده 5800 تومان، می تواند به روند رو به رشد خود در کانال صعودی ادامه دهد و تا سقف کانال در حوالی 6800 تومان نیز صعود کند.

در صورت عدم موفقیت در شکست سقف تاریخی و ادامه اصلاح، مهمترین حمایت سهم نیز در نزدیکی کف حمایتی 4500 تومان قرار دارد.

لازم به ذکر است که مجوز افزایش سرمایه 700 درصدی این نماد از محل سود انباشته صادر شده است و مجمع عمومی فوق العاده آن در روز یک شنبه 10/11/1400 برگزار خواهد شد و سهم دو روز کاری قبل از آن بسته می شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *