تحلیل تکنیکال ثتران به همراه نمودار (13 اردیبهشت ماه 1399)

تحلیل تکنیکال ثتران به همراه نمودار (13 اردیبهشت ماه 1399)

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در سال 1373 فعالیت خود را تحت عنوان شعبه آغاز کرد و در سال 1385 فعالیت خود با نام شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به طور مستقل شروع کرد. این شرکت در سال 1390 با تبدیل شدن به سهامی عام، با نماد “ثتران” در فهرست نرخ های فرابورس قرار گرفت و اکنون در بازار دوم فرابورس در گروه “انبوه سازی، املاک و مستغلات” در حال معامله است.

در طول معاملات امروز بیش از 34 میلیون برگ سهم ثتران با قیمت پایانی 12114 ریال (4.88% +) داد و ستد شد.

بررسی نموداری این سهم نشان می دهد که سهم اکنون در دامنه موج 5 از روند صعودی خود است. در صورتی که روند افزایش تقاضا برای این سهم شکل گیرد و این روند ادامه دار باشد، می تواند موج 3 از 5 خود را با اهداف 1500 تومان، 1974 تومان و 2750 تومان آغاز کند. لازم به ذکر است تثبیت روی هر هدف، هدف بعدی را فعال خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال ثتران به همراه نمودار (13 اردیبهشت ماه 1399)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم با افزایش عرضه، روند نزولی به خود بگیرد، حمایت های آن را می توان حوالی 100 تومان، 830 تومان و 730 تومان دانست. شایان ذکر است این سناریو موجی درصورتی معتبر است که حمایت خط ii-iv از دست نرود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران