تحلیل تکنیکال ثاخت به همراه نمودار (21 آبان ماه 1398)

تحلیل تکنیکال ثاخت به همراه نمودار (21 آبان ماه 1398)

حرکت قیمت در نماد ثاخت از نظر تکنیکالی حرکت خوب و جذابی ست. در نماد ثاخت قیمت پس از اصلاح روند قبلی تا درصد فیبوناچی 61.8 مجددا علائم رشد را نشان می دهد. آرایش اندیکاتور در این ناحیه به دو دلیل تایید کننده است. یکی به دلیل قرار گرفتن خطوط سیگنال در منطقه اشباع فروش و صدور سیگنال خرید از روی تقاطع دو خط و دومین دلیل هم وقوع واگرایی مثبت بین اندیکاتور و نمودار قیمت است. این موارد به علاوه ی واکنش مثبت قیمت به سطح، پیشبینی ما را تقویت می کنند. سهامداران می توانند از سطوح مختلف در فیبوناچی برای مناطق شناسایی حد سود و حد ضرر استفاده کنند. همچنین نزدیک ترین حمایت مهم به قیمت در محدوده 175-180 تومان قرار دارد. در صورت ادامه سناریوی صعودی انتظار داریم قیمت حداقل تا مقاومت قبلی خود در محدوده 270-280 تومان رشد کند. هدف بعدی قیمت در 325 تومان قرار دارد.

در صورت ادامه ی اصلاح قیمت اگر محدوده حمایتی 175-180 تومان شکسته شود، دیدگاه ما به روند حرکت قیمت این سهم موقتا تغییر خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال ثاخت به همراه نمودار (21 آبان ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *