تحلیل ارز دیجیتال تون کوین TON COIN | مرداد 1402

تحلیل ارز دیجیتال تون کوین TON COIN | مرداد 1402

پروژه بلاک چین TON و ارز دیجیتال بومی آن تون کوین به علت خبر هایی پیرامون ارتباط آن با پیام رسان تلگرام، در میان کاربران به خصوص کاربران ایرانی این پلتفرم، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در اواخر سال 2021 با انتشار پیامی از جانب پاول دورف موسس تلگرام، ابعاد جدیدی از پروژه Ton Coin آشکار شد و ابهامات بسیاری نیز درباره آن رفع شد.

تحلیل ارز تون کوین (روزانه) | 8 مرداد 1402

تون کوین

تون کوین طبق انتظار در محدوده مقاومتی سقف تشکیل داد و حالا در جهت موج 5 نزولی به سمت حمایت 0.8 دلاری حرکت می‌کند.


تحلیل ارز تون کوین (روزانه) | 14 تیر 1401

تحلیل تون کوین
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

ارز تون کوین بعد از از دست دادن کانال صعودی ریزش شارپی را تجربه نمود. در ادامه با نگاه دقیق‌تر به چارت و بررسی امواج الیوت می‌توانن تا حدودی مسیر راه را روشن نمود.

ارز TONCOIN در یک روند نزولی قرار گرفته و به نظر این روند تا پایین‌ترین محدوده حمایتی ادامه داشته باشد. در محدوده مشخص شده در صورت رویت تریگر مناسب، می‌توان اقدام به سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال نمود.


تحلیل تکنیکال تون کوین | 21 آذر 1401

Ton Coin Analysis
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

TONCOIN می‌تواند از محدوده کف کانال در حوالی قیمت 2 دلار تا محدوده مقاومتی سقف کانال حوالی قیمت 4 دلار رشد نماید. در این بین باید به این نکته توجه داشت که روند کلی مارکت کریپتوکارنسی نزولی است و طبیعتا این روند نزولی می‌تواند روی TON نیز تاثیرگذار باشد، به همین جهت در چنین معامله‌ای که کاملا خلاف جهت بازار است، باید کمترین ریسک ممکن را داشته باشید.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *