تحلیل تکنیکال بکهنوج (تولید برق ماهتاب کهنوج) | 21 فروردین 1400

تحلیل تکنیکال بکهنوج (تولید برق ماهتاب کهنوج) | 21 فروردین 1400

تولید برق ماهتاب کهنوج با نماد بکهنوج در بازار فرابورس و گروه عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم قرار دارد.

موضوع فعالیت شرکت مشارکت در طرح های در جریان ساخت نیروگاهی و تولید و فروش انرژی برق با خرید، ایجاد و احداث نیروگاه اعم از آبی، بخاری، گازی، سیکل ترکیبی و انرژی های نو با رعایت قوانین و مقررات و ضوابط مربوطه و با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح می باشد.
در حالی که امروز 95 درصد از نمادهای بازار در دامنه منفی معامله می شدند و 90 درصد از نمادها نیز در صف فروش قرار داشتند، نماد بکهنوج معاملات بهتری را پشت سر گذاشت و حتی در دقایق ابتدایی بازار توانست تا 3+ نیز رشد کند اما سرانجام در قیمت 169 تومان و در دامنه 1- بازار را به پایان رساند.

براساس نمودار تحلیل تکنیکال نماد بکهنوج، این نماد بعد از رشد تا قیمت 420 تومان، دچار ریزش عمیق 60 درصدی شده است و هم اکنون در نزدیکی حمایت استاتیک و مهم 160 تومان قرار گرفته است.

در اندیکاتور RSI نیز شاهد واگرایی هستیم و در صورت واکنش مثبت به این ناحیه، محدوده 200 تومان را می توانیم به عنوان هدف اول آن در نظر داشته باشیم.

می توانید گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل ها را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار و مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران