تحلیل تکنیکال فانتوم FTM | بهمن 1402

تحلیل تکنیکال فانتوم FTM | بهمن 1402

شبکه فانتوم پلتفرمی مبتنی بر قراردادهای هوشمند است که با ماشین مجازی اتریوم سازگاری دارد. در ماه‌های پیش رو بسیاری از سرمایه‌گذاران در انتظار تایید ETFهای اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا خواهند بود. این موضوع می‌تواند برای پلتفرم‌های قراردادهوشمند لایه دو مانند شبکه ارز دیجیتال فانتوم نیز جذاب باشد. اما فراز و نشیب بازار رمزارزها بسیار بیشتر از آن است تا تکیه بر یک خبر بتواند روند بازار را تعیین کند.

اخبار و تحلیلهای لحظه‌ای بازار رمزارزها را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید

تحلیل تکنیکال فانتوم (روزانه) | 28 اسفند 1402

ارز دیجیتال فانتوم در رالی صعودی خود به مقاومت مهم یک دلار رسیده است. در صورتی که قیمت بتواند از سد این ناحیه مقاومتی عبور کند، می‌توان اهداف 1.6 دلار و 3 دلار را برای قیمت متصور شد. مهمترین حمایت‌های پیش رو EMA-20 در گام اول و محدوده 0.65 دلار در گام بعدی خواهند بود.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فانتوم
نمودار روزانه قیمت ارز دیجیتال فانتوم (FTM)

تحلیل تکنیکال فانتوم (روزانه) | 7 بهمن 1402

قیمت ارز دیجیتال فانتوم (FTM) از ماه می 2022 در کانالی رنج قرار گرفته است. همانطور که در نمودار روزانه قیمت مشاهده می‌کنید، ارز دیجیتال فانتوم با رسیدن به محدوده میانی کانال رنج خود و ناحیه استاتیک 0.3 دلار با حمایت خریداران در بازار مواجه شد. سایه پایینی بلند کندل قیمتی 23 ژانویه نشان دهنده تقاضای بالای بازار در این ناحیه است. اگرچه EMA-20 پایینتر از MA-50 قرار دارد که نشان می‌دهد، در کوتاه مدت فروشنده‌ها دست بالاتر را در اختیار دارند. لذا برای شروع روند صعودی قیمت نیاز به عبور از سطح EMA-20 در گام اول و MA-50 در گام بعدی خواهد داشت. عبور از این نواحی می‌تواند رشد قیمت تا سقف کانال (0.56 دلار) را به دنبال داشته باشد.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال فانتوم
نمودار روزانه قیمت ارز دیجیتال فانتوم (FTM)

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران