سرایت اوضاع بد بازار به سال 1400

بازار امروز هم با افت قیمت ها کار خود را به پایان رساند و شاخص در انتهای بازار به عدد 1 میلیون و 282 هزار واحد رسید و افت 0.9 درصدی را به ثبت رساند. در برنامه ی امروز با خانم مهرناز سلطانی، مدیر مجموعه ی همیار سرمایه در خصوص وضعیت بازار گفتگو کردیم.

ایشان در خصوص پارامترهای تاثیر گذار بر روی بازار عواملی همچون توافقات برجامی، نوسانات ارز و همینطور انتخابات را مهم ارزیابی کردند. همچنین در مورد مدیریت سرمایه و تشکیل پرتفوی سرمایه گذاری هم توصیه هایی را برای سرمایه گذاران داشتند.

در بخش دوم برنامه ی امروز به همراه آقای رسول خدادوست کارشناس و پژوهشگر اقتصادی برنامه به بررسی تورم در بخش مسکن در اسفند ماه پرداختیم.
با توجه به اهمیت بخش مسکن که سهم قابل توجهی از هزینه‌های خانوار را به خود اختصاص داده است.

تحلیل تکنیکال انواع بازارهای مالی در سایت و اپلیکیشن سیگنال

در برنامه تحلیلی امروز تبیین وضعیت فعلی بازار مسکن و تحولات سه سال اخیر به بحث گذاشته شد، و درنهایت روند آتی آن مورد بررسی قرار گرفت.
در همین رابطه، به همراه رسول خدادوست؛ کارشناس اقتصادی، سیکل‌ها و دوره‌های رونق و رکود مسکن تجزیه و تحلیل گردید و با توجه به متغیرهای اثرگذار بر قیمت مسکن؛ سناریوهای محتمل پیش روی آن ارائه شد.
همچنین جهت ارائه تصویر دقیق و کلان بخش مسکن، روند قیمت آن در مقایسه با تورم عمومی و دلالت‌های آن بر روند آتی به بحث گذاشته شد و در نهایت روند قیمت مسکن در دو بازه‌ی زمانی بلندمدت و کوتاه‌مدت بر اساس متغیرهای مهم اقتصادی ترسیم گردید.

می توانید گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل ها را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار و مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • چند نکته در باره اظهارات خانم سلطانی:
    افزایش نرخ دلار از 13 هزار به 33هزار تومان در سال 99 چه رونقی به اقتصاد داد جرز تورم ناموزون در برخی کالاها که اگر از 25 هزارتومان به زیر 20هزار تومان کاهش پیدا کند به اقتصاد آسیب می رساند. یا کالاها صادراتی و فولاد متضرر خواهد شد در رشد 200% فولاد چند درصد سود سهام سهامدار بیشتر واریز شد.
    – هر هفته حدود 100هزار میلیارد تومان معاملات بورس در طول زمستان داشتیم ورود و خروج پول از بورس رقم ناچیزی در برابر این حجم معاملات است.