بهترین ارزهای دیجیتال متاورسی

چندی پیش مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک به عنوان شرکت مادر شرکت‌های فیس بوک، واتساپ و اینستاگرام از تغییر برند این شرکت به متا (Meta) خبر داد.

این اقدام نمادین اگرچه باعث شد سیلی از پرسش‌ها به این شرکت فناور روانه شود، اما توانست دست‌کم در میان سرمایه‌ گذاران، تغییرات چشم‌گیری را رقم بزند و ارزهای دیجیتال و پروژه های متاورس را در کانون توجه آن‌ها قرار دهد. بعد از این اقدام ارزهای دیجیتال متاورس از نظر میزان کاربر شاهد یک انفجار بزرگ بودند.
در بخش اول این برنامه همراه با آقای علیرضا محمدی، تحلیلگر بازار رمزارز ، به بررسی مهمترین پروژهای ارزدیجیتال در حوزه ی متاورس پرداختیم. ایشان ضمن اشاره به پتانسیل های بنیادی این ارزها، به بررسی چارت تکنیکالی آنها نیز پرداختند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

تحولات بازارهای جهانی در سال 2021

در قسمت دوم برنامه دیلی سیگنال با کارشناس بازارهای جهانی آقای احسان چرمگی همراه بودیم و به بررسی کامودیتی ها در سالی که گذشت و چشم انداز آنها در سال آینده پرداختیم. در لیست این کامودیتی ها طلا، نفت، مس، نیکل و پلاتین دارای چشم انداز مثبت و آلومینیم و سنگ آهن چشم انداز ثابت و یا اصلاحی را داشتند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *