بررسی گزارش فعالیت پکویر (شهریور ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت پکویر (شهریور ماه 1398)

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت کویر تایر می پردازیم.

محصولات پکویر

پکویر در هشت ماه نخست سال جاری (سال مالی شرکت منتهی به آذر ماه می باشد) به صورت میانگین، ماهانه 30 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم در شهریور ماه با افزایش بی نظیرِ 130 درصدی به 70 میلیارد تومان رسیده است که رکورد ماهانه شرکت محسوب می شود. فروش ماه گذشته شرکت 40 میلیارد تومان بوده است. (70 درصد رشد نسبت به ماه گذشته)

کویر تایر در نه ماه نخست سال گذشته مجموعاً 180 میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم در مدت مشابه امسال به 310 میلیارد تومان افزایش یافته است. (70 درصد رشد فروش نسبت به سال گذشته)

مقایسه فروش

عمده ی فروش این شرکت تایر رادیال است. این محصول در شهریور ماه 50 درصد رشد تولید، 80 درصد رشد فروش و 30 درصد افزایش نرخ داشته است.

این شرکت در گزارش خود آورده است؛

افزایش نرخ فروش شهریور ماه نسبت به نرخ فروش 8 ماهه منتهی به مرداد 98 ناشی از افزایش حجم فروش عرضه مستقیم و فروش آنلاین با نرخ های مصوب سازمان حمایت به روش خرده فروشی می باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *