بررسی گزارش فعالیت مرداد 98، نماد رمپنا

بررسی گزارش فعالیت مرداد 98، نماد رمپنا

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت گروه مپنا می پردازیم.

درآمد شناسایی شده

پیش از بررسی گزارش فعالیت این شرکت در مرداد، بهتر است اشاره کنیم گزارش فعالیت ماهانه شرکت های پیمانکاری با توجه به ماهیت کسب و کار و نحوه شناسایی درآمد هایشان، نمی توانند معیار خوبی جهت تحلیل باشند.

این شرکت در مرداد ماه 200 میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته 82 درصد افزایش اما نسبت به میانگین سه ماه نخست امسال، 2 درصد کاهش یافته است. رمپنا در 4 ماهه نخست سال 98 مجموعاً 818 میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به دوره ی مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

این شرکت در توضیحات گزارش خود آورده است:

تغییر روش شناسایی درآمد قرارداد نیروگاه 3 هزار مگاواتی رمیله از حسابداری پیمان های بلند مدت به حسابداری درآمد های عملیاتی موجب اصلاح درآمد شناسایی شده (به میزان 89 میلیارد تومان) در طرح های سیکل ترکیبی و فروش تجهیزات، کالا و خدمات (به میزان 103 میلیارد تومان) شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *