بررسی گزارش فعالیت ماهانه جم پیلن (شهریور ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت ماهانه جم پیلن (شهریور ماه 1398)

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت پروپیلن جم می پردازیم.

محصولات جم پیلن

جم پیلن در پنج ماه نخست سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 265 میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم در شهریور ماه با 25 درصد کاهش، به 200 میلیارد تومان رسیده است. فروش مرداد ماه شرکت 237 میلیارد تومان بوده است. (20 درصد کاهش نسبت به ماه گذشته)

شرکت پروپیلن جم در نیمه نخست سال گذشته مجموعاً 730 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم امسال با رشدی بسیار خوب به 1520 میلیارد تومان افزایش یافته است. (110 درصد رشد فروش نسبت به سال گذشته)

قایسه فروش

عمده ی فروش این شرکت پلی پروپیلن با بسته بندی پالت است. این محصول در شهریور ماه 20 درصد کاهش تولید، 20 درصد کاهش فروش و 10 درصد کاهش نرخ داشته است.

این شرکت در گزارش خود در خصوص دلیل اصلاحات گفته است:

با توجه به اصلاح فاکتور های فروش، به جهت تفاوت قیمت فروش توسط بورس کالا و قیمت توافق شده با مشتریان شرکت پلی پروپیلن جم به دلیل فروش اعتباری (LC) و با توجه به اصلاح و نهایی شدن اطلاعات مربوط به فروش در مرداد ماه 98، در فرمت اصلاحات این ماه منظور شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *