بررسی گزارش فعالیت شتوکا (شهریور ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت شتوکا (شهریور ماه 1398)

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان می پردازیم.

محصولات شتوکا

شتوکا در پنج ماه نخست سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 7 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم در شهریور ماه با 30 درصد کاهش، به 4 میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است. فروش مرداد ماه شرکت 9 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

توکا رنگ فولاد سپاهان در نیمه نخست سال 97 مجموعاً 12 میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم در نیمه نخست امسال به 39 میلیارد تومان افزایش یافته است که چشمگیر است. (225 درصد افزایش فروش نسبت به سال گذشته)

مقایسه فروش

این شرکت انواع رنگهای صنعتی تولید می کند. این محصول در شهریور ماه 10 درصد کاهش تولید، 30 درصد کاهش فروش و 5 درصد کاهش نرخ داشته است. یکی از محرک های افزایش قیمت نماد این شرکت، افزایش سرمایه 114 درصدی از محل سود انباشه جهت اجرای طرح تولید 1200 تن رزین پلی استر (اشباع و غیر اشباع) بوده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *