بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته چهارم آذر 1398)

بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته چهارم آذر 1398)

در این گزارش نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه تحلیل ها، کافی است روی لینک ها کلیک کنید.

#وآرین، بعد از شکست خط روند نزولی و مقاومت مهم 220 تومان، سقف تاریخی خود را شکست و با رشد 35 درصدی به نزدیکی تارگت اول در 260 تومان رسیده است.

#شپنا، بعد از پر کردن گپ افزایش سرمایه، به خوبی به کف کانال واکنش نشان داد.

#های وب، بعد از شکست مقاومت 860 تومان، در حال تثبیت روی این ناحیه مهم است.

#سامان، بعد از واکنش به کف کانال صعودی، توانست سقف تاریخی خود را بشکند و به تارگتی که در محدوده 400 تومان برای آن مشخص شده بود دست پیدا کند.

#زشریف، بعد از شکست خط روند نزولی و تثبیت روی قیمت 1090 تومان، به سمت سقف کانال در محدوده 1500 تومان در حال حرکت است.

#نوین، بعد از واکنش به کف کانال در محدوده 200 تومان، روند صعودی خود را آغاز کرد و در حال نزدیک شدن به سمت سقف کانال در محدوده 300 تومان است.

#ودی، بعد از واکنش به کف کانال صعودی، با رشد 66 درصدی به سقف کانال و تارگتی که در محدوده 400 تومان برای آن مشخص کرده بودیم دست یافت.

#زدشت، بعد از شکست سقف قبلی در محدوده 1130 تومان به روند افزایشی قیمت اشاره گردید، اکنون با نزدیک شدن به محدوده هدف اول اعلامی، با افزایش عرضه روبرو گردید که بنظر می رسد این اصلاح پولبک به سقف قبلی شکسته شده باشد. تحلیل معتبر است.

#بموتو، بعد از واکنش به مقاومت خط روند نزولی با افزایش عرضه توسط فروشندگان قیمت تا 1900 تومان افت کرد. بنظر می رسد سهم در منطقه حمایتی اعلامی با افزایش تقاضا و پایان اصلاح، مقاومت خط روند نزولی را رو به بالا بشکند. تحلیل معتبر است.

#شپلی، با افزایش تقاضا در این سهم، قیمت به سمت اهداف اعلامی در حرکت است. تحلیل معتبر است.

#حفاری، بعد از عبور از مقاومت خط روند نزولی، به مقاومت سقف قبلی در ناحیه اعلامی 602-632 تومان واکنش نشان داد و با افزایش عرضه روبرو گردید. به نظر می رسد عبور از این محدوده مقاومتی بدون اصلاح قیمتی-زمانی امکان پذیر نخواهد بود. تحلیل معتبر است.

#فلامی، بعد از عبور از مقاومت خط روند نزولی در حدود 3000 تومان با افزایش تقاضا تا قیمت 3540 تومان، منطقه مقاومتی سقف قبلی، پیشروی کرد. در بروزرسانی تحلیل نیز به عبور از مقاومت اشاره گردید و اکنون به ناحیه اهداف اعلامی در 4000 – 4400 تومان رسیده است. درادامه باید دید رفتار سهم در محدوده مقاومتی فعلی چگونه خواهد بود. در صورت عبور از محدوده مقاومتی تحلیل بروزرسانی خواهد شد.

#فاسمین، روند صعودی مورد انتظار ما به آهستگی ادامه پیدا کرد. اهداف قیمتی در تحلیل همچنان معتبر است.

#شفا، ناحیه مقاومتی 1350 تومان شکسته شد و در حال حاضر قیمت به این سطح پولبک زده است. ممکن است شکست سطح فیک باشد. باید منتظر ماند و واکنش قیمت به سطح را زیر نظر گرفت. در صورتی که قیمت به زیر سطح برگردد نشانه برگشت روند، و در صورتی که تقاضای خریداران از قیمت فعلی را ببینیم، اهداف 1650 و 1800 را در دسترس می دانیم.

#فولاد، مطابق تحلیل ارائه شده در سیگنال قیمت به هدف اول خود در 520 تومان رسید و هم اکنون در مسیر رسیدن به هدف 600 تومان قرار دارد.

#شاخص کل، هم اکنون با گذشت از مرز 350 هزار واحدی هدف دوم تحلیل پیشین ما نیز محقق شد. تحلیل های جدیدتر را از سیگنال دنبال نمایید.

#خپارس، قیمت در حال تست کردن سطح 155 تومانی ست که اخیرا آن را شکسته است. انتظار داریم حرکت آهسته نزولی قیمت، صرفا یک پولبک بوده و در صورت فشار خریداران اهداف صعودی محقق شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *