ارزش روز سهام عدالت من چقدر است؟ | 25 آذرماه 99

ارزش روز سهام عدالت من چقدر است؟ | 25 آذرماه 99

در پایان معاملات روز سه شنبه 25 آذرماه، سهامداران بورس تهران شاهد ریزش 55 هزار واحدی شاخص کل و نزدیک شدن آن به محدوده 1 میلیون و 400 هزار واحدی بودند. این افت باعث شد تا دوباره ترس از اصلاح هایی مشابه آنچه در ماه های اخیر رخ داده بود در بین برخی از سهامداران شدت بگیرد. این افت که بیشتر تحت تاثیر اخبار منتشر شده در روزهای اخیر و نزدیک شدن شاخص به محدوده مقاومت تکنیکال بود یاعث شده است تا سناریوهای اصلاحی شاخص کل شکل جدیدی به خود بگیرد.

در این بین ارزش سهام عدالت نیز با افت قابل توجهی روبرو شد. در ادامه ارزش این سهام برای دو سبد 490 هزار تومانی و 530 هزار تومانی به تفکیک سهام ارائه شده است. در نظر داشته باشید که مقادیر ارائه شده در دو جدول اول بر مبنای سهام ثبت شده در سامانه های فروش سهام عدالت ارائه شده اند. اما با توجه به اینکه سهام جایزه ناشی از افزایش سرمایه برخی شرکت ها هنوز به این سامانه ها اضافه نشده است، ارزش سبد سهام 530 هزار تومانی در صورت اضافه کردن این سهام در جدول سوم ارائه شده است تا دید بهتری نسبت به این دارائی ایجاد شود.

ارزش روز سهام عدالت 490 هزار تومانی

ارزش روز سهام عدالت 490 هزار تومانی

قیمت روز سهام 530 هزار تومانی

قیمت روز سهام 530 هزار تومانی

ارزش روز سهام عدالت 530 هزار تومانی با در نظر گرفتن سهام جایزه

ارزش روز سهام عدالت 530 هزار تومانی با در نظر گرفتن سهام جایزه
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • باسلام
    چگونه میتونم سهام عدالت خودرا بفروشم .لطفن راهنماییم کنید

  • وقتی ما ازاد کردیم و حالا اجازه فروش نمیدند به هیچ دردی نمیخوره، مثل این میمونه که بگند یه ماشین به من دادند ولی نمیتونم هیچوقت بفروشمش یا حتی باهاش سواری کنم.ولب خب گوشه پارکینگه

  • سلام.به سهام داران عزیز توصیه میکنم در معاملات بورس به هیچ عنوان پیش بینی های موجود را در نظر نگیرند که بورس روی یک پاشنه نیست هر لحظه تعغیر میکند.ممنون