واچ لیست میم کوین‌های ماه اکتبر (مهر ماه)

واچ لیست میم کوین‌های ماه اکتبر (مهر ماه)
خلاصه اخبار

در آستانه ورود بازار کریپتو به ماه اکتبر (مهر)، توجه معامله‌گران به بازار میم کوین‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود، زیرا این دسته از ارزهای دیجیتال پتانسیل رشد قابل‌توجهی را از خود نشان داده‌اند. به گزارش میهن بلاکچین، با وجود نوسانات زیاد بازار، میم‌ کوین‌ها توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند و سرمایه‌گذاران همچنان …

در آستانه ورود بازار کریپتو به ماه اکتبر (مهر)، توجه معامله‌گران به بازار میم کوین‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود، زیرا این دسته از ارزهای دیجیتال پتانسیل رشد قابل‌توجهی را از خود نشان داده‌اند.

به گزارش میهن بلاکچین، با وجود نوسانات زیاد بازار، میم‌ کوین‌ها توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند و سرمایه‌گذاران همچنان به‌دنبال فرصت‌های سودآوری در این حوزه هستند. در این مطلب، 5 میم کوین را معرفی کرده‌ایم که بهتر است در ماه اکتبر زیر نظر داشته باشید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

1- فرست نیرو آن اتریوم (NEIRO)

فرست نیرو آن اتریوم که نماد آن مشابه نماد میم کوین Niero Ethereum است، پس از عرضه خود در ماه سپتامبر، توجهات را به خود جلب کرد. در کم‌تر از دو هفته، این میم کوین، 4٬313٪ افزایش را ثبت کرد و به بالاترین قیمت خود در سطح 0.00137 دلار رسید.

با وجود اصلاح جزئی از آن زمان تا به حال، به‌ نظر می‌رسد NEIRO آماده است تا روند صعودی خود را ادامه دهد و احتمالا در ماه اکتبر یک سقف تاریخی جدید را ثبت کند. با توجه به این که سطح کلیدی بعدی در قیمت 0.00250 دلار است، احتمالا این میم کوین در نهایت در حوالی این سطح قرار گیرد.

نمودار قیمت NEIRO – منبع: TradingView

با این حال، عدم موفقیت در عبور از سقف تاریخی فعلی، می‌تواند منجر به سقوط قیمت این میم کوین به زیر سطح حمایتی 0.00103 دلار شود. این موضوع، چشم‌انداز صعودی را باطل کرده و می‌تواند قیمت NEIRO را به 0.00076 یا حتی پایین‌تر برساند.

2- بیبی دوج کوین (BabyDoge)

میم کوین BabyDoge با بیش از 150٪ رشدی که ثبت کرده، در بین میم کوین‌های برتر بازار ایستاده است. در زمان نگارش این مطلب، این توکن در محدوده 0.00000000252 دلار قرار دارد. بیبی دوج حالا نیاز دارد که به سطح کلیدی 0.000000002571 دلار برسد.

این سطح مقاومتی از ماه آوریل (فروردین) این دارایی را محدود کرده است و گذشتن از آن می‌تواند قیمت BabyDoge را به بالاتر از سطح 0.000000003800 برساند. این سطح، بالاترین سقف تاریخی این میم کوین خواهد بود و شروع اکتبر می‌تواند به دستیابی به این هدف کمک کند.

نمودار قیمتی BabyDoge – منبع: TradingView

از طرف دیگر، اگر تاریخ تکرار شود، روند صعودی این دارایی به پایان می‌رسد. در این‌ صورت، قیمت این توکن به سطح 0.000000001968 دلار سقوط خواهد کرد و سناریوی صعودی را باطل خواهد کرد.

3- شیبا اینو (SHIB)

به نظر می‌رسد دومین میم‌کوین بزرگ بازار، در حال آماده‌سازی برای شکست مقاومت سه و نیم ماهه خود است. در زمان نگارش این مطلب، قیمت شیبا اینو سطح مقاومتی 0.00001961 دلار را شکسته است و با مقاومت در سطح 0.00002093 دلار روبرو است؛ سطحی که در گذشته به‌عنوان سطح حمایت و مقاومتی مهم عمل کرده است.

در حالی که محدوده بالاتر از 0.00002093 تا 0.00002976 نشان‌دهنده دوره‌ای از تثبیت برای این میم‌کوین است، شیبا اینو می‌تواند به تدریج از این محدوده خارج شود.

نمودار قیمت SHIB – منبع: TradingView

اما شکست در عبور از هر یک از دو مقاومت ذکر شده می‌تواند باعث کاهش احساسات صعودی شود. این اتفاق ممکن است قیمت SHIB را به سطح 0.00001699 دلار بازگرداند و در صورت از دست دادن این سطح، قیمت این توکن می‌تواند به سطح 0.00001462 دلار کاهش یابد.

4- مادر ایگی (MOTHER)

میم کوین Mother Iggy، جزو آن دسته از دارایی‌هاست که در ثبت سقف‌های تاریخی نسبت به نگهداری تداوم روند خود موفق‌تر است. به‌صورت تاریخی، توکن MOTHER رشدها و اصلاح‌های تندی را ثبت کرده است.

با توجه به احساسات صعودی ماه اکتبر، این میم کوین فاصله زیادی با ثبت سقف تاریخی خود در سطح 0.242 دلار ندارد. برای وقوع این اتفاق، این دارایی ابتدا باید سطح 0.149 دلار را به یک کف حمایتی تبدیل کند.

نمودار قیمت MOTHER – منبع: TradingView

با این حال، اگر این توکن در عبور از این سطح موفق نباشد، با یک روند نزولی مواجه خواهد شد که می‌تواند قیمت MOTHER را به زیر 0.10 دلار برساند. از دست دادن سطح حمایتی 0.092 دلار نیز باعث باطل شدن فرضیه صعودی و افت قیمت به پایین‌تر از 0.051 دلار خواهد شد.

5- داگ‌ویف‌هت (WIF)

قیمت WIF به‌دنبال دستیابی به یک رالی 55٪ در ماه آینده است، زیرا از الگوی وج صعودی خارج شده است. این الگوی صعودی می‌تواند نشان‌دهنده افزایش قیمت این توکن تا سطح 3.43 دلار در چند هفته آینده باشد.

این میم کوین در راه رسیدن به این هدف با مقاومت‌های متعددی روبرو است. توکن WIF باید به‌ همراه صعود کلی بازار پیش برود تا این الگو را تایید کند. این توکن به احتمال زیاد به سقف چهارماهه خود خواهد رسید.

نمودار قیمت WIF – منبع: TradingView

با این حال، با توجه به اینکه سطوح 2.36 دلار و 2.75 دلار در گذشته به عنوان مقاومت‌های مهم عمل کرده‌اند، ممکن است WIF در عبور از این سطوح شکست بخورد. این موضوع می‌تواند چشم‌انداز صعودی را باطل کند و باعث شود قیمت WIF همچنان در حوالی سطح حمایتی 2.01 دلار باقی بماند.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *