فلاحی: به زودی وعده الهی درباره صهیونسیت ها محقق خواهد شد

فلاحی: به زودی وعده الهی درباره صهیونسیت ها محقق خواهد شد
خلاصه اخبار

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها بدانند که وعده الهی محقق خواهد شد. به زودی مردمانی سخت نیرومند بر شما گماشته می‌شوند و شما را از خانه‌هایتان بیرون خواهند کشید.

به گزارش ایسنا، سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: کاش یک قطره از خونی که در رگ‌های سید حسن نصرالله بود در رگ‌های برخی از سران بی کفایت و بی‌غیرت کشورهای عربی و اسلامی بود که شکم‌های برآمده از حرامشان نشانه زندگی ننگینشان است. شغال هرگز شیر نمی‌شود. نتانیاهوی بی وطن و بی هویت با ارتش اجاره‌ای و لجام گسیخته خود فهمی از وطن ندارد. فهمی از شهادت در راه وطن ندارد اما بداند که با غصب تازی و جغرافیای ملت‌های دیگر هرگز نمی‌توانید برای خود تاریخ و جغرافیا بسازید. بدان که وعده الهی محقق خواهد شد. به زودی مردمانی سخت نیرومند بر شما گماشته می‌شوند. شما را از خانه‌هایتان بیرون خواهند کشید.

فلاحی در ادامه تاکید کرد: اما وزیر محترم آموزش و پرورش وزارتخانه شما یک وزارتخانه راهبردی است. باید افراد سالم و متخصص و متعهد در آن تزریق بشوند. اما این دلیل نمی‌شود که برخی از هسته‌های گزینش شما به شکل فله‌ای کدهای 19 و 5 را علیه جوانان ما صادر بکنند، سلیقه‌ای عمل بکنند، سفارشی عمل بکنند. بسیاری از این جوانان به ما مراجعه می‌کنند. آدم‌های سالمی هستند. دختران محجبه و پسران مومنی هستند که برخی از این دوستان ناباب انقلاب که در این هسته‌های گزینش هستند، باعث می‌شوند که آنها صداقت را فراموش بکنند، ریاکاری پیشه بکنند؛ بنابراین از شما انتظار داریم سریعاً ورود بکنید.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *