بیگدلی: رئیس‌جمهور در سازمان ملل پیام صلح‌طلبی را به دنیا مخابره کرد

بیگدلی: رئیس‌جمهور در سازمان ملل پیام صلح‌طلبی را به دنیا مخابره کرد
خلاصه اخبار

نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رئیس جمهور در سازمان ملل از جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع کرد، گفت: پیام رئیس‌جمهور به دنیا این بود که ما صلح‌طلب هستیم.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: رئیس جمهور صحبت‌های خود را با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی شروع کرد و از جمهوریت و اسلامیت نظام، مردم و وجهه سیاسی کشور دفاع کرد.

وی افزود: رئیس جمهور به دنبال این بود که به دنیا بفهماند می‌خواهیم در داخل ایران به وفاق دست پیدا کنیم تا براساس آن مسائل داخلی و خارجی را حل کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوع دیگر بیان نگاه جمهوری اسلامی ایران بود مبنی بر این‌که ما دنبال صلح و آرامش هستیم اگر کسی ما را اذیت نکند ما دنبال این نیستیم که او را اذیت کنیم؛ امیدوارم دنیا هم به این مسائل برسد.

بیگدلی با اشاره به شعار سازمان ملل مبنی بر صلح اظهار کرد: آقای پزشکیان با شعار وفاق ملی کار خود را شروع کرد و در نهایت در سازمان ملل بیان داشت که باید صلح در عرصه جهانی محقق شود که به نفع دنیا است.

وی در جمع‌بندی گفت: رئیس جمهور می‌خواست در صحبت‌هایش بگوید که ما صلح طلب هستیم و پیام صلح طلبی را به دنیا بدهد کما این‌که تاریخ ایران نشان داده هیچ‌گاه ما به کشوری تهاجم نکردیم و تنها از کشورمان دفاع کردیم.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *