۸ برابر شدن فروش «بکام» در اردیبهشت

۸ برابر شدن فروش «بکام» در اردیبهشت

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام،

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی (بکام) در اردیبهشت ماه میزان فروش خود را نسبت به سال گذشته 8 برابر کرد.

به گزارش رادیو سهام، شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی که با نماد بکام و سرمایه 600 میلیارد ریالی در بورس تهران پذیرفته شده است در گزارش فعالیت ماهانه اردیبهشت ماه خود توانسته میزان فروش خود را نسبت به سال گذشته حدود 8 برابر کند و به 720 میلیارد ریال برساند. رشدی که ناشی از فروش صادراتی 669 میلیارد ریالی این شرکت در دومین ماه سال بوده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، بکام در اردیبهشت ماه توانسته 669 میلیارد ریال از فروش انواع کابلهای مخابراتی نوری و مسی خود درآمد داشته باشد که در مقایسه با درآمد 50 میلیارد ریالی این شرکت در بازار داخل رقم بسیار بزرگتری است.

نکته قابل توجه در این گزارش تخفیف 13 درصدی فروش کابل‌های مسی و تخفیف 38 درصدی کابل‌های نوری برای فروش به خارج از کشور بوده است. از دیگر موارد مهم این گزارش یکماهه رشد فروش داخلی از 13 میلیارد و 359 میلیون ریال در فروردین ماه به 50 میلیارد و 419 میلیون ریال در اردیبهشت ماه بوده است.

 8 برابر شدن فروش «بکام» در اردیبهشت

گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی در اردیبهشت ماه طی اطلاعیه‌ای از انعقاد قرارداد تامین کابل مخابراتی خاکی و کانالی به مخابرات سوریه خبر داد. قراردادی که مبلغ کل آن 9 میلیون و 452 هزار و 121 یورو است و از تاریخ یک خرداد عملیاتی خواهد شد.

عملکرد «بکام» در بورس نشان می‌دهد این شرکت در یکماه اخیر که اکثر نمادهای بورسی عملکرد ضعیفی داشته‌اند رشدی 121 درصدی را به ثبت برساند تا بازدهی یکسال اخیر خود را به بیش از 2175 درصد برساند. در جریان معاملات 10 خرداد 99 هر سهم نماد «بکام» 13 هزار و 146 تومان معامله شد. موضوعی که البته با توجه به خبرهای خوبی که از سوی این شرکت به گوش می‌رسد امکان رشد فراتر از این نیز وجود دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.