۱۵ پروژه هفته دولت در لرستان به بهره‌برداری خواهد رسید

۱۵ پروژه هفته دولت در لرستان به بهره‌برداری خواهد رسید
خلاصه اخبار

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۵ پروژه هفته دولت در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش سیگنال به نقل از ایسنا

دکتر علی فرهادی در حاشیه سفر وزیر بهداشت به لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان امسال حداقل 40 پروژه در درمانی و بهداشتی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن 15 پروژه استانی در هفته دولت خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در حوزه درمان، بهداشت و تجهیزات است شامل دستگاه سی‌تی آنژو و آنژیوگرافی دوم بیمارستان شهید مدنی خرم‌آباد و سی‌تی اسکن است.

 معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: این پروژه‌ها به مساحت 81 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهند رسید.

فرهادی در خصوص آخرین وضعیت سه بیمارستان مهم در لرستان گفت: پروژه 515 تخت‌خوابی خرم‌آباد، 250 تخت‌خوابی کوهدشت و 250 تخت‌خوابی شهرستان دورود را در دست احداث داریم.

وی بیان کرد: این سه پروژه از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان و از پروژه‌های اولویت‌دار دولت هستند و از طرف دیگر پروژه 515 تخت‌خوابی خرم‌آباد در قالب ماده 56 از محل وام بانکی تزریق خواهد شد و علاوه‌بر آن از محل ماده 37 و اعتبارات وزارتی نیز هر سه پروژه تحت حمایت وزارت بهداشت هستند که سرعت ساخت آن‌ها بالاتر برود.

 معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: هفته گذشته نیز حدود 40 میلیارد از ماده 37 به این پروژه‌ها تزریق شده است.