یک شرکت بزرگ دیگر هم به جمع سرمایه‌گذاران بیت کوین می‌پیوندد

یک شرکت بزرگ دیگر هم به جمع سرمایه‌گذاران بیت کوین می‌پیوندد

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

گاگنهایم پارتنز (Guggenheim Partners)، شرکت مشاور و سرمایه‌گذار در خدمات مالی با ارزش بیش از 200 میلیارد دلار، احتمالاً جدیدترین شرکتی خواهد بود که بخشی از سرمایهٔ خود را به بازار ارزهای دیجیتال اختصاص می‌دهد.

به گزارش دبلاک‌کریپتو، این شرکت که به نمایندگی از شرکت‌ها، صندوق‌های بازنشستگی و صندوق‌های ثروت، در انواع مختلف کلاس های دارایی سرمایه‌گذاری می‌کند، در درخواستی که در تاریخ 27 نوامبر (7 آذر) ثبت کرده، اعلام کرد که ممکن است از طریق «صندوق فرصت‌های بزرگ» خود، در صندوق بیت کوین شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) سرمایه‌گذاری کند. در این درخواست آمده است:

«صندوق فرصت‌های بزرگ» شرکت گاگنهایم پارتنرز ممکن است به‌صورت غیرمستقیم و از طریق سرمایه‌‌گذاری حداکثر 10 درصد از کل دارایی‌های شرکت در صندوق بیت کوین شرکت گری‌اسکیل که یک واسطه خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین است، وارد این حوزه شود.

صندوق فرصت‌های بزرگ یکی از معروف‌ترین بخش‌های این شرکت است که بیش از 5 میلیارد دلار دارایی را تحت مدیریت خود دارد. طبق اعلام وب‌سایت گاگنهایم، این شرکت به‌دنبال پیاده‌سازی برترین ایده‌های تیم سرمایه‌گذاری در شرایط فعلی بازار از طریق رویکرد محدودنشده و همچنین راهبردهایی برای ورود به سایر طبقات دارایی برای افزایش بالقوه بازده یا کاهش ریسک است.

در درخواست این شرکت آمده است:

این شرکت برای سرمایه‌گذاری در صندوق بیت کوین گری‌اسکیل، از طریق یک شرکت مسئولیت محدودِ زیرمجموعه که تماماً متعلق به گاگنهایم پارتنرز است و تحت قوانین جزایر کیمن (Cayman Islands) فعالیت می‌کند، اقدام خواهد کرد. به جز سرمایه‌گذاری در صندوق بیت کوین گری‌اسکیل، این شرکت هیچگونه سرمایه‌گذاری مستقیم یا غیرمستقیمی در ارزهای دیجیتال نخواهد داشت.

ارزش گری‌اسکیل که یکی از بزرگترین مدیریت‌کنندگان دارایی در حوزه ارزهای دیجیتال است، با افزایش اخیر قیمت بیت کوین، به بیش از 10 میلیارد دلار رسیده است. به توجه به ماهیت گری‌اسکیل که شبیه صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) است و همچنین در دسترس‌بودنِ آن برای سرمایه‌گذاران خرد، محبوبیت این شرکت افزایش یافته است. البته این شرکت برای خدمات خود حق بیمه‌ٔ بسیار بالایی دریافت می‌کند که باعث می‌شود خرید از این شرکت برای سرمایه‌گذاران خرد، گران‌تر از قیمت دارایی دیجیتال باشد.

گوگنهایم جدیدترین شرکت بزرگی است که علاقهٔ خود را بیت کوین نشان می‌دهد. در اوایل سال جاری، پل تودو جونز (Paul Tudor Jones)، سرمایه‌گذار افسانه‌ای، یادداشتی را منتشر کرد که در آن شرح می‌داد بیت کوین چگونه می‌تواند به‌عنوان یک دارایی ضدتورمی در برابر سیاست‌های تورم‌زای بانک‌ مرکزی عمل کند. در ماه اکتبر (مهر)، این میلیاردر معرف دارایی‌های بیت کوین خود را دو برابر کرد و گفت که علاقه‌اش به بیت کوین بیش از پیش افزایش یافته است.

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”crypto”} /–>