یک امتیاز جدید به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در جهت حمایت از کسب و کارهای نوپا

یک امتیاز جدید به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در جهت حمایت از کسب و کارهای نوپا
خلاصه اخبار

تمام صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورسی از امروز ۳۰ مردادماه ۹۸ تا یک‌سال می‌توانند از امتیازات صندوق نواوری و شکوفایی تا سقف ۵۰ میلیارد تومان برخوردار شوند.

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران امروز در حاشیه نمایشگاه الکامپ، تفاهم‌نامه همکاری ۴ جانبه‌ای با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منعقد نمود.

به‌گزارش روابط‌عمومی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، به‌منظور حمایت از توسعه فعالیت‌های نوآورانه در صنعت فناوری اطلاعات و تشویق سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کلیدی این حوزه تفاهم نامه‌ای در این خصوص در نمایشگاه الکام استارز منعقد گردید.

سعید اسلامی بیدگلی، دبیرکل کانون ضمن اشاره به مفاد این قرارداد عنوان نمود: تمام صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورسی و یا صندوق‌های پژوهش و نوآوری، از تاریخ برگزاری نمایشگاه الکام استارز تا مدت یک‌سال می‌توانند با سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوآورانه فناوری اطلاعات و ارتباطات از امتیاز هم سرمایه‌گذای (Fundin match) صندوق نوآوری و شکوفایی به نسبت ۲ (صندوق نوآوری و شکوفایی) به ۱ (سرمایه‌گذار درخواست کننده) تا سقف مجموع ۵۰ میلیارد تومان برخوردار شوند.

همچنین تمام شتاب‌دهنده‌های دانش‌بنیان از تاریخ برگزاری نمایشگاه مذکور تا مدت سه ماه می‌توانند با سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوآورانه فناوری اطلاعات و ارتباطات از امتیاز هم‌سرمایه‌گذاریFundin) Match) صندوق نوآوری و شکوفایی به نسبت۲ (صندوق نوآوری و شکوفایی) به ۱ (شتاب‌دهنده درخواست‌کننده) تا سقف مجموع ۱۰ میلیارد تومان و به عاملیت یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری منتخب صندوق نوآوری و‌شکوفایی برخوردار شوند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.