یکشنبه خونین؛ قیمت بیت کوین و آلتکوین ها کاهش شدیدی یافت!

یکشنبه خونین؛ قیمت بیت کوین و آلتکوین ها کاهش شدیدی یافت!

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

قیمت بیت کوین و آلتکوین ها از دیروز کاهش شدیدی یافتند. بیت کوین که تا ۱۰۴۵۰ رشد قیمت داشت دیروز تا ۹۶۰۰ دلار کاهش یافت. در حال حاضر این ارز با قیمت ۹۸۷۴ دلار معامله می شود.

بیت کوین نتوانست سطح مقاومت ۱۰۰۰۰ دلار را حفظ کند و کاهش قیمت آن ادامه یافت. البته عواملی چون نهنگ ها نیز در این کاهش قیمت بی تاثیر نبودند. پس از کاهش این ارز به زیر ۱۰۰۰۰ دلار مجددا ترسی در بازار شکل گرفت که بیشتر گریبان گیر آلتکوین ها شد.

سطوح مقاومتی بعدی بیت کوین ۹۵۰۰ و ۹۴۰۰ دلار است و در صورتی که این سطوح مقاومتی شکسته شوند سطح مقاومت بعدی را می توان ۸۸۰۰ دلار در نظر گرفت.

بیت کوین معمولا روند مشابهی در بازار دارد. این ارز دیجیتال برتر نیز در سال ۲۰۱۷ معمولا آخر هفته های میلادی (شنبه و یکشنبه) کاهش قیمت را تجربه می کرد و از روز دوشنبه افزایش قیمت این کوین آغاز می شد. این روند کاهش قیمت در روزهای آخر هفته میلادی تا حدودی در بازار بیت کوین طبیعی است.

filbfilb تحلیلگر معروف دیروز در کانال تلگرام خود اعلام کرد که نهنگ بیتفینکس موجب کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۱۰۰۰۰ دلار شده است. این نهنگ با این کاهش قیمت بیت کوین ۱۰ میلیون دلار به دست آورد. پس از این اتفاق گاوها تلاش زیادی کردند تا قیمت را بالاتر از ۱۰۰۰۰ دلار نگه دارند اما موفق به این امر نشدند.

کاهش شدید آلتکوین ها

آلتکوین ها کاهش شدیدتری را تجربه کردند. اتریوم که طی این افزایش قیمت روند بهتری نسبت به بیت کوین داشت از ۲۸۱ به ۲۴۸ دلار رسیده است. EOS، بیت کوین SV، بیتکوین کش و XRP بیشترین کاهش را در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر تجربه کردند.

سلطه بیت کوین که کمی کاهش یافته بود و به ۶۱ درصد رسیده بود حال با در این روند نزولی به ۶۳ درصد رسیده است. ارزش بازار نیز با کاهش ۲۵ میلیارد دلاری به ۲۸۰ میلیارد دلار رسیده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.