فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو از امروز / یارانه 100 میلیون تومانی برای خرید خودرو

فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو از امروز / یارانه 100 میلیون تومانی برای خرید خودرو

ثبت نام طرح فروش فوق العاده برخی از محصولات ایران خودرو از امروز سه شنبه 5 بهمن ماه شروع و تا پنج شنبه 7 بهمن ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

شرکت ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده محصولات خود که از امروز سه شنبه 5 بهمن ماه شروع و تا پنج شنبه 7 بهمن ماه 1400 ادامه خواهد داشت، سه محصول پژو پارس، پژو i 207 دستی سقف شیشه ای و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک را با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه عرضه خواهد کرد.

دقت داشته باشید که ثبت نام در این طرح بعد از فعال سازی بخشنامه و تنها از طریق وب سایت رسمی فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir  امکان پذیر است.

برندگان این پیش فروش ها چقدر سود خواهند کرد؟

قیمت نمایندگی پژو پارس مدل 1400معادل 164 میلیون تومان است و با هزینه مالیات بر ارزش افزوده به 169 میلیون تومان می‌رسد. این خودرو در بازار آزاد 279 میلیون تومان به فروش می‌رسد که متقاضی بعد از 3 ماه با فروش آن 110 میلیون تومان سود خواهد کرد.

دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک مدل 1400 در بازار آزاد با قیمت 497 میلیون تومان معامله شده است. قیمت کارخانه ای دنا پلاس  همراه با مالیات بر ارزش افزوده مجموعا حدود 397 میلیون تومان است. بنابراین متقاضی بعد از 3 ماه با فروش خودرو 100 میلیون تومان سود خواهد کرد.

پژو 207i دستی سقف شیشه ای مدل 1400 در بازار آزاد با قیمت 368 میلیون تومان معامله شده است و قیمت کارخانه ای این خودرو همرا با مالیات بر ارزش افزوده مجموعا حدود 235 میلیون تومان است که فرد پس از 3 ماه از فروش آن سودی معادل 133 میلیون تومان بدست خواهد آورد.

برای مشاهده اخبار و قیمت های بروز خودرو می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نموده و وارد کاشی خودرو شوید.

برخی از شرایط بخشنامه   

* حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می‌باشد، همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نمی‌باشد.

* گارانتی خودرو پس از5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو الزامی است.

* فهرست منتخبين قرعه كشي، حداكثر 3 روز پس از پايان ثبت نام از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام مي‌گردد و متقاضي مي‌بايست با مراجعه به سايت، از وضعيت ثبت نام خود (انتخاب يا عدم انتخاب خود در قرعه كشي) مطلع گردد.

* فرد انتخاب شده ظرف مهلت 3 روز، پيش پرداخت علي الحساب خودرو را از طريق سايت فروش اينترنتي محصولات ایران خودرو واریز می‌نماید. در صورت عدم واريز كامل پيش پرداخت علي الحساب خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌گردد.

* در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به شرکت در این قرعه کشی متن بخشنامه فروش ایران خودرو را از  اینجا مطالعه کنید.

نظرات کاربران
  • باسلام واحترام لطفا بفرمایید خودرو برای فرزند آوری سوم به بعد رو از کجا تحویل بگیر یم؟ تشکر

    • دوست عزیز، تاکسی پلاک فعال محسوب نمی‌شود و می‌توانید در قرعه کشی ثبت نام نمایید.