گوگل کلود تیمی از کارشناسان بلاکچین را استخدام می کند

گوگل کلود تیمی از کارشناسان بلاکچین را استخدام می کند
خلاصه اخبار

گوگل کلود(Google Cloud) روز پنجشنبه در یک پست وبلاگی نوشت: این شرکت تیمی از کارشناسان…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

گوگل کلود(Google Cloud) روز پنجشنبه در یک پست وبلاگی نوشت: این شرکت تیمی از کارشناسان بلاک چین را برای سرمایه گذاری در حرکت به سمت برنامه های غیرمتمرکز وب 3 استخدام می کند.

در حالی که غول های فناوری و ابری مانند گوگل و آمازون نشان دهنده اوج تمرکز وب 2 هستند، گوگل فرصت ارائه شده توسط فناوری های جدیدتر بلاک چین غیرمتمرکز را می بیند. CNBC اولین شبکه ای بود که در مورد این استخدام نوشت.
رئیس استراتژیِ گروه جدید ریچ ویدمن است که قبلا در بخش حقوقی گوگل به عنوان مشاور محصول کار می کرد. ویدمن روز پنجشنبه در توییتی در مورد اقدام خود نوشت.

سرویس ابری گوگل در حال حاضر ابزارهایی را ارائه می دهد که توسعه دهندگان می توانند از آنها برای ایجاد شبکه های بلاک چین استفاده کنند و همچنین شرکت های بلاک چین مانند Dapper Labs، Hedera، Thera Labs و چندین صرافی رمزنگاری را به عنوان مشتری در نظر می گیرد. و Google Cloud همچنین با Polygon یکپارچه شد تا به توسعه دهندگان این امکان را بدهد که به راحتی داده های زنجیره ای را روی بلاک چین تجزیه و تحلیل کنند.

از جمله خدماتی که Google Cloud قصد ارائه آن را دارد، ارائه میزبانی اختصاصی نود به توسعه‌دهندگان، مشارکت در اعتبارسنجی نود و حاکمیت زنجیره‌ای با شرکا، و کمک به توسعه‌دهندگان و کاربران در میزبانی نودهای خود در چیزی است که ادعا می‌کند پاک‌ترین سرویس ابری صنعت است.

گوگل از اظهار نظر در مورد تعداد اعضای تیم جدید خودداری کرد.
آمازون AWS، پیشرو در فضای محاسبات ابری، در فناوری بلاک چین، به ویژه در رابطه با برنامه های مالی و پرداخت، فعال شده است. و استارت‌آپ زیرساختی Alchemy که به دنبال تبدیل شدن به AWS دنیای بلاک چین است، اخیراً 250 میلیون دلار در دور سری C به رهبری Andreessen Horowitz (a16z) جمع‌آوری کرد که ارزش شرکت را به 3.5 میلیارد دلار رساند.

صرافی رمزارز Coinbase پیوندی به پست وبلاگ و جزئیات مربوط به خدماتی را که Google Cloud برای ارائه معاملات، دسترسی به داده‌ها و استیکینگ برنامه‌ریزی می‌کند – با استفاده از iAnterfaces برنامه‌نویسی Coinbase Cloud (API) و زیرساخت بلاک چین اضافه کرد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع:coindesk