گزارش میدانی تسنیم از فردوسی|بازار دینار داغ شد/ قیمت هزار دینار 10100 تا 10300

گزارش میدانی تسنیم از فردوسی|بازار دینار داغ شد/ قیمت هزار دینار 10100 تا 10300
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از تسنیم، در پی افزایش تقاضا برای خرید دینار همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی، بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای از پرداخت ارز به زائرین خبر داد و تاکید کرد: زائران می‌توانند با قیمت صرافی‌های بانکی نسبت به تامین ارز مورد نیاز خود اقدام کنند. مشاهدات خبرنگار تسنیم از […]

به گزارش سیگنال به نقل از تسنیم، در پی افزایش تقاضا برای خرید دینار همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی، بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای از پرداخت ارز به زائرین خبر داد و تاکید کرد: زائران می‌توانند با قیمت صرافی‌های بانکی نسبت به تامین ارز مورد نیاز خود اقدام کنند.

مشاهدات خبرنگار تسنیم از خیابان فردوسی نشان می‌دهد که وعده بانک مرکزی عملی شده و تعدادی از صرافی‌های بانکی و آزاد که تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت می‌کنند، فروش ارز اربعین را آغاز کرده‌اند.

صف‌های خرید مقابل برخی از صرافی‌های فردوسی نشان می‌دهد که باز هم اختلاف قیمتی هر چند ناچیز بین نرخ این صرافی‌ها با بازار آزاد وجود دارد.

در بازار آزاد دلال‌ها هر هزار دینار را 10 هزار و 300 تومان می‌فروشند اما در صرافی‌های مجاز هر هزار دینار بین 10 هزار و 100 تا 10 هزار و 200 تومان فروخته می‌شود.

متقاضیان خرید ارز باید شخصا با در دست داشتن اصل کارت ملی و کپی آن به صرافی‌ها مراجعه کنند ضمن آنکه باید کارت بانکی و سیم کارت به نام شخص خریدار باشد.

صرافی‌های مجاز که تحت نظارت بانک مرکزی فروش ارز را آغاز کرده‌اند محدودیتی برای فروش دینار به زائران اربعین ندارند و می‌گویند زائران هر میزان که بخواهند می‌توانند دینار بخرند.

امروز خیابان فردوسی با ازدحام بیشتری نسبت به روزهای قبل همراه بوده که به نظر می‌رسد زائران اربعین سهمی در این افزایش جمعیت دارد. بخشی از این افراد به منظور تامین ارز مورد نیاز خود راهی فردوسی شده‌اند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها