گزارش روزانه بورس کالا (شنبه 24 اسفند ماه 1398)

گزارش روزانه بورس کالا (شنبه 24 اسفند ماه 1398)
خلاصه اخبار

در جریان معاملات پنج شنبه بازار آتی شاهد معامله 61 هزار قرارداد به ارزش 60 میلیارد تومان بودیم. تعداد موقعیت های باز در معاملات روز پنج شنبه 125 هزار و تعداد خریداران 933 و تعداد فروشندگان 953 می باشد.

در معاملات روز پنج شنبه بازار آتی بورس کالا حجم معاملات آتی زعفران نگین با سر رسید های اردیبهشت 99 و تیر 99 به رقم 60 هزار قرار داد از 61 هزار قرار داد رسید. معامله گران این تعداد قرار داد آتی زعفران را به ارزش 58 میلیارد تومان از 60 میلیارد تومان را مورد داد و ستد قرار دادند. بیشترین آربیتراژ تا موعد سررسید در بازار آتی مربوط به زعفران نگین با سررسید تیر 99 بوده که با نگهداری تا موعد سررسید می تواند از سود 12 درصدی بهره برد.

در معاملات روز پنجشنبه بازار آتی زعفران، قرارداد های آتی نسبت به معاملات روز گذشته اندکی رشد را تجربه نمود. همچنین در بازار نقد زعفران قیمت ها با رشد بسیار اندک همراه بود.

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: تمامی مطالبات زعفران کاران استان، که محصول خود را در طرح خرید حمایتی زعفران به این سازمان فروخته بودند، پرداخت شد.

گزارش روزانه بورس کالا (شنبه 24 اسفند ماه 1398)
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.