گزارش روزانه بورس کالا (سه شنبه 20 اسفند ماه 1398)

گزارش روزانه بورس کالا (سه شنبه 20 اسفند ماه 1398)
خلاصه اخبار

در جریان معاملات دیروز بازار گواهی سپرده کالایی، معامله گران بیش از 349 هزار گواهی سپرده کالایی را به ارزش 3 میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار دادند. این در حالی است که دارایی پایه زعفران نگین طلای سرخ بیشترین سهم از حجم و ارزش معاملات روز گذشته را به خود اختصاص داد.

در معاملات گواهی سپرده زعفران ثبات در قیمت ها را شاهد هستیم. این در حالی است که در بازار نقد زعفران قیمت ها نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در معاملات روز گذشته بازار آتی بورس کالا حجم معاملات آتی زعفران نگین با سر رسید های اردیبهشت 99 و تیر 99 به رقم 86 هزار قرار داد از 87 هزار قرار داد رسید. معامله گران این تعداد قرار داد آتی زعفران را به ارزش 79 میلیارد تومان از 82 میلیارد تومان را مورد داد و ستد قرار دادند. بیشترین آربیتراژ تا موعد سررسید در بازار آتی مربوط به زعفران نگین با سررسید تیر99 بوده که با نگهداری تا موعد سررسید می تواند از سود 14 درصدی بهره برد.

در معالات بازار آتی زعفران قیمت ها نسبت به روز گذشته رشد اندکی را تجربه نموده است. این در حالی است که در بازار نقد زعفران قیمت ها در حال کاهش است.

در معاملات روز گذشته شاهد خروج 198 کیلو زعفران نگین سحر خیز از انبار بودیم. همچنین در گواهی سپرده زعفران نگین روستا  شاهد ورود شرکت تعاونی اتحادیه تعاونی های روستایی خراسان به حقوقی ها این شرکت هستیم که در معاملات روز گذشته 31 کیلوگرم خریداری نموده است.

گزارش روزانه بورس کالا (سه شنبه 20 اسفند ماه 1398)
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.