گزارش جدید ذوب آهن با اعلام افزایش ۷۰ درصدی و تحقق سود ۷۵ ریالی

خلاصه اخبار

فهرست عناوینذوب آهن با انتشار گزارش عملکرد مهر و ۷ ماهه سال جاری اعلام کرد: با درآمد ۳.۳ هزار میلیارد تومانی قادر به افزایش ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است. به گزارش سیگنال، به نقل از بورس پرس، شرکت ذوب آهن که با سرمایه 3.3 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات […]

ذوب آهن با انتشار گزارش عملکرد مهر و ۷ ماهه سال جاری اعلام کرد: با درآمد ۳.۳ هزار میلیارد تومانی قادر به افزایش ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

به گزارش سیگنال، به نقل از بورس پرس، شرکت ذوب آهن که با سرمایه 3.3 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس حضور دارد،گزارش عملکرد مهر و 7 ماهه سال جاری رامنتشر کرد.

بر این اساس،”ذوب” که امروز معامله بیش از 76 میلیون سهمی و صف خرید 36.8 میلیون سهمی روبرو شده، دردوره یک ماهه منتهی به مهر از محل فروش محصولات شامل تیرآهن، میلگرد، کلاف، شمش کالایی و فراورده های جانبی مبلغ 547.4 میلیارد تومان درآمد داشته است.

این شرکت براساس عملکرد 7 ماهه هم 3.3 هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 درصد رشد داشته است.

همچنین،این شرکت فرابورسی در دوره 6 ماهه به ازای هرسهم 75 ریال سود محقق کرده در حالی که در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم 36 ریال زیان محقق کرده بود.از عمده دلایل شناسایی سود نسبت به مدت مشابه سال قبل می توان به افزایش 51 درصدی فروش اشاره کرد.

“ذوب” بر اساس عملکرد 6 ماهه سال جاری مبلغ 249.4 میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

برچسب‌ها