گزارشی از عرضه اولیه های رنیک و بجهرم امروز شنبه 20 مهر ماه 1398

گزارشی از عرضه اولیه های رنیک و بجهرم امروز شنبه 20 مهر ماه 1398
خلاصه اخبار

با بازگشت معاملات رنیک به حالت عادی، این سهم در ابتداری بازار امروز با افزایش تقاضا همراه شد و به صف خرید رسید. اما معلملات نماد بجهرم طی چند مرحله صوت گرفت. امیدواریم طی روزهای آینده وضعیت معامله نماد بجهرم نیز مانند رنیک به حالت عادی خود بازگردد.

در جریان معاملات امروز نماد رنیک و بجهرم برخلاف چند روز گذشته با افزایش تقاضا رو به رو شدند و به صف خرید رسیدند.

در روزهای گذشته بارها شاهد پیام های ناظر مبنی بر ساعت معامله رنیک و بجهرم در ساعاتی خارج از تایم بازار بودیم. متاسفانه معاملات این دو سهم اغلب در ساعت های اعلام شده نیز انجام نمی گرفت یا به تعویق می افتاد. مجموعه ی این عوامل باعث شد بسیاری از سهامداران از این موضوع گله مند باشند و خواستار یک هسته معاملاتی در خور و شایسته بازار باشند.

با بازگشت معاملات رنیک به حالت عادی، این سهم در ابتداری بازار امروز با افزایش تقاضا همراه شد و به صف خرید رسید. اما معاملات نماد بجهرم طی چند مرحله صوت گرفت. امیدواریم طی روزهای آینده وضعیت معامله نماد بجهرم نیز مانند رنیک به حالت عادی خود بازگردد.

در نمودار ذیل می توانید به اطلاعاتی در خصوص این دو عرضه اولیه دست پیدا کنید.

صف خرید حجم معامله قیمت پایانی آخرین قیمت عرضه اولیه
بلی 21.12 M 3.49% 5% رنیک
بلی 144.09 M 2.78% 4.98% بجهرم

لازم به ذکر است فردا نیز عرضه اولیه «دتوزیع» را در پیش داریم که امیدواریم به سرنوشت این دو عرضه اولیه در ساعات ثبت سفارش دچار نشود.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش اخبار عرضه اولیه، نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.