گری‌اسکیل سبد محصولات پیشنهادی خود را متنوع‌تر می‌سازد

گری‌اسکیل سبد محصولات پیشنهادی خود را متنوع‌تر می‌سازد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

محصولات جدید سبد سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل

شرکت مدیریت سرمایه‌ی گری‌اسکیل(Grayscale Investments) در بیانیه‌ی مطبوعاتی اخیر خود فهرست کوتاهی از رمزارزهایی که برای ایجاد محصولات سرمایه‌گذاری جدید انتخاب کرده است را منتشر کرد.

مایکل سانن‌شاین(Michael Sonnenshein)؛ مدیرعامل گری‌اسکیل محصولات جدید این شرکت را «فرصت‌های نو‌آورانه و جذاب» توصیف کرده است که تقاضای مشتریان را برای سرمایه‌گذاری بر روی محصولات مشق از دارایی‌ها را برآورده می‌سازد.

سانن‌شاین اظهار داشت که قرار گرفتن نام یک پروژه‌ی رمزارزی در فهرست منتشر شده لزوماً به معنای ایجاد محصول سرمایه‌گذاری بر پایه‌ی آن دارایی نیست اما گری اسکیل تلاش خواهد کرد تا بازار محصولات مبتنی رمزارزها که عمدتاً بر روی بیت کوین متمرکز شده است را متنوع‌تر سازد.

گری‌اسکیل هم‌اکنون هشت محصول مبتنی بر رمزارزهای مختلف شامل بیت کوین، اتریوم(Ethereum)، لایت کوین(Litecoin)، هورایزن(Horizon)، زی‌کش(Zcash) و … را ارائه می‌کند. اوراق منتشر شده سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد بدون نیاز به خرید و نگه‌داری مستقیم دارایی‌ها در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری کنند.

فهرست پروژه‌های رمزارزی

فهرست منتشر شده، 23 پروژه‌ی رمزارزی در دسته‌های مختلف همانند سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز(دیفای)، پروژه‌هایی که توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پشتیبانی می‌شوند و رمزارزهایی که ارزش بازار بالایی دارند را شامل می‌شود.

فهرست رمزارزهای منتخب گری‌اسکیل
فهرست رمزارزهای منتخب گری‌اسکیل

پروژه‌ی رمزارزی کاردانو(Cardano)، پولکادات(Polkadot) که به اینترنت شبکه‌های بلاکچینی شهرت دارد و پروژه‌ی رمزارزی ایاس(EOS) شناخته شده‌ترین پروژه‌های این فهرست محسوب می‌شوند. تعدادی از توکن‌های منتشر شده در سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز همانند توکن پلتفرم اَوِ(Aave)، توکن پلتفرم سینتتیکس(Synthetix)، رمزارز پایدار دائو(MakerDAO) و توکن پلتفرم ییلد فارمینگ یرن فایننس(Yearn Finance) در این فهرست به چشم می‌خورد.

پروژه‌های رمزارزی که توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پشتیبانی می‌شوند همانند پلتفرم ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فایل کوین(Filecoin)، و پلتفرم ایجاد قرارداد هوشمند در شبکه‌ی بیت کوین با نام استکس(Stacks) در این فهرست قرار گرفته‌اند. این فهرست شبکه‌ی چین‌لینک(Chainlink) و اوراکل(Oracle) را شامل می‌گردد که زیربنای بسیاری از برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز را تشکیل می‌دهند.

بر اساس گزارش کوینیت، گری‌اسکیل هم‌اکنون به یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین تبدیل شده است که خریدهای این صندوق در طول بازار صعودی بیت کوین به افزایش قیمت این دارایی کمک کرده است.

نظر شما نسبت به ایجاد محصولات سرمایه‌گذاری جدید توسط گری‌اسکیل چیست؟ آیا راه‌اندازی این محصولات نیاز سرمایه‌گذاران برای تنوع بخشی به سبد سرمایه‌گذاریشان را برطرف خواهد کرد؟ ایجاد این صندوق‌ها چه تاثیری بر بازار رمزارزها خواهد داشت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.