گرید فولادی S۹۰Q فولاد هرمزگان به عنوان محصول برتر ایرانی انتخاب شد

گرید فولادی S۹۰Q فولاد هرمزگان به عنوان محصول برتر ایرانی انتخاب شد

به گزارش سیگنال به نقل از اخبار فولاد،

به گزارش اخبار فولاد،  در پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که با حضور نمایندگان شرکت‌های برگزیده در محل مجتمع خدمات فناوری شریف برگزار شد، محصول « گرید فولادی S90Q » فولاد هرمزگان به‌عنوان محصول برتر ایرانی برگزیده و از این شرکت با اهدای تندیس و تقدیرنامه تجلیل شد.

شاهین زارع مدیر تحقیق و توسعه شرکت فولاد هرمزگان در این رابطه گفت: این محصول، فولاد با استحکام بالاست و جهت مصارف صنعتی و سازه‌ای تولید شده است. وی کار تیمی واحدهای متالوژی، طراحی و توسعه محصولات، کنترل کیفی، فولادسازی، فروش و مهندسی صنایع را در تولید این محصول جدید موثر دانست.

پیش از این نیز محصول«CK50» فولاد هرمزگان، عنوان محصول نوآور ایرانی را به دست آورده است.

‌تجلیل از روابط عمومی فولاد هرمزگان در حوزه کرونا

همچنین در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، از روابط عمومی فولاد هرمزگان به دلیل فعالیت‌های تاثیر‌گذار در حوزه کرونا و انجام مسوولیت‌های اجتماعی مرتبط با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تجلیل شد.

در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که با موضوع آینده روابط عمومی، رهبری و کووید-19 و با همت موسسه کارگزار روابط عمومی و‌ حمایت انجمن بین‌المللی روابط عمومی (ipra)، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی، (imprpa)، انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و استادان و‌کارشناسان و صاحبان ایده در حوزه روابط عمومی، در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، از روابط‌عمومی فولاد هرمزگان به دلیل فعالیت‌های تاثیرگذار در حوزه کرونا و انجام مسوولیت‌های اجتماعی مرتبط با پیشگیری از بیماری کرونا تجلیل شد.

فولاد هرمزگان در سال 99 با حمایت‌های مالی و خرید ونتیلاتور، ماسک و دستکش و ‌اهدای آنها به حوزه سلامت استان و همچنین اهدای رایگان اکسیژن به مراکز درمانی داخل و خارج استان نقشی تاثیر گذار در ارتقای سلامت جامعه پیرامون خود ایفا کرده است.

این شرکت در حمایت از سلامت کارکنان خود با آموزش‌های مداوم از طریق رسانه‌ها و‌شبکه‌های اجتماعی به کارکنان، در کنار شیفت بندی کارکنان روز کار، پایش مداوم و هفتگی آنان از طریق نرم افزار جامع خوداظهاری و انجام تست‌های pcr و غربالگری دقیق همراه با رعایت اصول بهداشتی اعم از ماسک و ‌دستکش و ضدعفونی سطوح و نظارت مستمر بر انجام آنها، نقش سازنده‌ای در سلامت کارکنان و خانواده‌های آنان ایفا کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.