گردهمایی مدیران و پشتیبانان ایران کیش برای توسعه بازار

گردهمایی مدیران و پشتیبانان ایران کیش برای توسعه بازار
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، وی ادامه داد: وقت آن است تا با شناساندن پات به‌دنبال بهبود تراکنش‌ها باشیم. طبری افزود: یکی از مهم‌ترین کارهایی که درطول این مدت انجام شد، بسترسازی مناسب در شرکت ایران کیش و بهینه‌سازی پوزها و کارتخوان‌ها بود و اپلیکیشن پوزبایتل تا یک هفته دیگر به‌صورت […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد،

وی ادامه داد: وقت آن است تا با شناساندن پات به‌دنبال بهبود تراکنش‌ها باشیم. طبری افزود: یکی از مهم‌ترین کارهایی که درطول این مدت انجام شد، بسترسازی مناسب در شرکت ایران کیش و بهینه‌سازی پوزها و کارتخوان‌ها بود و اپلیکیشن پوزبایتل تا یک هفته دیگر به‌صورت بومی ارائه می‌شود، همچنین به تکنولوژی هایپرکام هم رسیده‌ایم. سرپرست ایران کیش خطاب به پشتیبانان این شرکت گفت: پات نسخه جدید را با شش امکان جدید ارائه دادیم که توسعه بازار آن با شماست.

طبری افزود: ما به کمک شما احتیاج داریم و برای رشد، نیاز به ورود به بازارهای جدید دراین زمینه است، این شمایید که باید به ما بگویید مشتری چه می‌خواهد. وی در ادامه اظهار کرد: امسال معاونت فناوری تاکید بیشتری روی تجارت اطلاعات (BI) دارد. طبری تاکید کرد: ضعف‌های ما فقط با کمک شما حل می‌شود، آن موقع است که چرخ شرکت بهتر می‌چرخد و می‌تواند به شما نیز بیشتر سرویس دهد. تبلیغات ما باید هدفمند و در راستای خواسته مشتریان باشد، در این راستا باید به ما ایده بدهید، امسال حتما شاهد باشگاه مشتریان خوبی نیز در شرکت خواهیم بود. اما قرار نیست در این باره نگاه ستادی و از بالا به پایین وجود داشته باشد شما باید این صدا را از مشتریان به سمت ما برسانید. شهره آقابابایی که هم‌اکنون معاونت کسب وکارهای نوین ایران کیش را بر عهده دارد نیز در این همایش اظهار کرد: در پات ۴۶ سرویس را ارائه کردیم و موفق شدیم همان وعده هر ماه دو امکان جدید را محقق کنیم. وی با بیان اینکه در اردیبهشت امسال سرویس‌هایی مانند سمپاتی، اعتبارسنجی، عوارض آزادراه، فطریه، پوشش اپراتور مجازی شاتل، تله کیش وQR کد را ارائه دادیم به توضیح در مورد هریک از خصوصیات این امکانات در پات پرداخت. وی تاکید کرد که باید تمرکز ایران کیش از مبحث صرفا پوز خارج شود. آقابابایی گفت: برای ایجاد زیرساخت‌ها معاونت کسب‌و‌کارهای نوین ایجاد شده است. بنابراین این معاونت یک نقش راهبردی را در نظر گرفته است، اما کماکان رویکرد اجرایی در این زمینه با شماست. احمد سلمانی آرانی، عضو هیات‌مدیره ایران کیش نیز با حضور در این سمینار گفت: ایران کیش در بهار ۹۸ دچار تغییراتی شده که من نام آن را تحول می‌گذارم. تنها چیزی که در اقتصاد ثابت‌ است تغییر است، تغییر قطعی و تحول قابل‌تقدیر است. وی گفت: ثبات عملکرد در تغییر مالکیت است. تعهد را امروز من این‌گونه تعریف می‌کنم. سلمانی‌آرانی اظهار کرد: ایران کیش را مال خودتان بدانید. تنها با این تفکر است که تکنولوژی را بیشتر و بهتر می‌توان در شرکت پیش برد. حمیدرضا شریفیان، رئیس هیات‌مدیره ایران کیش نیز در این سمینار اظهار کرد: رقبا پیگیر سهم ما هستند ما باید در این اقیانوس قرمز زنده بمانیم، توسعه تراکنش‌ها و توسعه محصول تنها راه ماست، در محصول پات نیز به‌دنبال همین امر هستیم. وی افزود: تنوع محصولات پات بسیار خوب است. این صحبتی است که متخصصان بیرون از شرکت به آن اشاره می‌کنند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.