گام دوم بیمه کوثر برای تکمیل بیمه تخصصی وکالت

گام دوم بیمه کوثر برای تکمیل بیمه تخصصی وکالت
خلاصه اخبار

بیمه کوثر با همکاری اتحادیه سراسری کانون وکلای ایران نخستین بار خدمات بیمه وکالت را به‌صورت تخصصی ارائه می‌کند، در تفاهم‌نامه‌ای که بین اتحادیه کانون وکلای دادگستری ایران و شرکت بیمه کوثر امضا شد، وکلای این کانون با شرکت بیمه کوثر برای حل مشکلات حقوقی و قضایی همکاری می‌کنند.

به گزارش سیگنال به نقل از «دنیای‌اقتصاد» امضای این تفاهم‌نامه تکمیل اقدام قبلی بیمه کوثر در ارائه طرح حامی است.
بیمه کوثر سال گذشته با در نظر گرفتن اصل حمایت از حقوق شهروندی، برای اولین بار در ایران به‌صورت انحصاری بیمه‌نامه حامی را به‌وسیله کارشناسان و متخصصان امور بیمه‌ای و حقوقی طراحی کرد. بیمه کوثر هدف از عرضه این محصول را در گام نخست، پیشگیری از وقوع مشکلات حقوقی و در گام بعدی حمایت از بیمه‌گذاران در حل‌وفصل مشکلات و مسائل قضایی آنان اعلام کرد. مجید مشعلچی، مدیرعامل بیمه کوثر در این باره به «دنیای‌اقتصاد» گفت: خدمات حقوقی برای بیشتر اقشار جامعه هزینه گزافی دارد. همچنین یافتن ارائه‌دهنده خدمات متناسب با نیاز هر فرد، کار آسانی نیست. علاوه‌بر این، تشخیص میزان تعهد ارائه‌دهنده خدمات به اصول اخلاق حرفه‌ای، کار دشواری است.

او با بیان اینکه این عوامل باعث می‌شود که شهروندان یا به خدمات حقوقی مورد نیازشان دست پیدا نکنند یا به علت ناآشنایی با روال دادرسی به حق خود نرسند، افزود: بنابراین با طراحی بیمه‌نامه حامی تلاش کردیم تا این قبیل مشکلات شهروندان را برطرف سازیم؛ به‌طوری‌که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک از تمامی خدمات تحت پوشش این بیمه‌نامه بهره‌مند شوید. مدیرعامل بیمه کوثر ادامه داد: موسسات و وکلایی که شرکت بیمه کوثر برای ارائه خدمات به بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان خود معرفی می‌کند، با دقت و ظرافت خاصی انتخاب می‌شوند، این اشخاص که شبکه حقوقی بیمه‌حامی به‌شمار می‌روند، در کنار صلاحیت علمی و قانونی، دارای تجربه و تعهد بالای کاری نیز هستند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها