کیف پول CoinPayments کاربران ایرانی را مسدود می‌کند؛ ضرب‌الاجل برای خارج کردن دارایی‌ها

کیف پول CoinPayments کاربران ایرانی را مسدود می‌کند؛ ضرب‌الاجل برای خارج کردن دارایی‌ها
خلاصه اخبار

سرویس پرداخت و کیف پول‌ ارز دیجیتال کوین‌پیمنتز (CoinPayments)، با ارسال اطلاعیه‌ای به کاربران خود اعلام کرد که خدمات خود را برای ساکنین یک‌سری از کشورها از جمله ایران مسدود خواهد کرد.

به گزارش سیگنال به نقل از ارزدیجیتال، کوین‌پیمنتز، یکی از سایت‌های ارائه‌دهنده درگاه پرداخت و کیف‌پول ارزهای دیجیتال که کاربران ایرانی زیادی از آن برای ذخیره ارزهای دیجیتال خود، مخصوصا ریپل، استفاده می‌کنند، با ارسال ایمیلی به کاربرانش اعلام کرد که دسترسی خدمات خود را به روی ساکنین چند کشور از جمله ایران می‌بندد.

کاربران ثبت‌نامی کشورهای نام‌برده در ایمیل، تنها ۳۰ روز فرصت دارند تا دارایی‌های خود را به کیف پول دیگری منتقل کنند.

متن اطلاعیه ارسالی به شرح زیر است:

کوین‌پیمنتز خدمات خود را در کشورهای زیر می‌بندند.

افغانستان، الجزایر، ساموآی آمریکا، بوسنی، کامبوج، بنگلادش، جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره‌‌شمالی)، جمهوری کنگو، اریتره، ایران، عراق، اردن، لائوس، لبنان، لیبی، نپال، پاکستان، قطر، سومالی، سودان، سوریه، وانواتو، یمن، زامبیا.

همچنین ایالت‌های زیر در ایالات متحده آمریکا:

نیویورک، واشینگتن

نیویورک، واشینگتن
تصویر ایمیل ارسالی به کاربران کوین پیمنتز

در ادامهٔ اطلاعیه گفته می‌شود کاربرانی که در هر یک از کشورهای ذکرشده ثبت‌نام کرده‌اند، ظرف مدت ۳۰ روز از زمان دریافت ایمیل، باید مبالغ خود را به یک کیف پول دیگر انتقال دهند.

در صورتی که حساب شما در یکی از کشورهای مذکور ثبت شده است، از تاریخ دریافت این ایمیل، ۳۰ روز فرصت دارید تا وجوه خود را به یک کیف پول دیگری خارج کنید.

همچنین در ایمیل ارسالی به این نکته اشاره شده است که در صورت از دست دادن ضرب‌الاجل ۳۰ روزه، کاربران مسدودشده می‌توانند برای خارج کردن دارایی‌هایشان، تیکت پشتیبانی ارسال کنند.

در صورتی که زمان‌بندی ۳۰ روزه را از دست دادید: لطفا با استفاده از تیکت پشتیبانی با کوین‌پیمنتز تماس بگیرید تا یکی از اپراتورهایمان، وجوه باقیمانده را به آدرس کیف پول انتخابی شما منتقل کند.

در پایان، این اطلاعیه تاکید می‌کند که حساب تمامی کاربران ثبت‌نامی در کشورهای اعلام‌شده، غیرفعال خواهد شد.

لطفا توجه داشته باشید که تمام حساب‌های ثبت شده در هر یک از محل‌های مذکور، برای همیشه غیرفعال خواهد شد.

در هفته‌های اخیر، این چندمین بار است که کسب‌وکارهای ارز دیجیتال، خدمات خود را برای بعضی از کشورها مسدود می‌کنند. قبل از این سایت‌های بزرگی هم‌چون لوکال‌بیت کوینز و بایننس هم، اقدامات مشابه‌ای را صورت داده بودند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.