کیف‌پول PlusToken به‌ همراه دارایی‌های کاربران ناپدید شد!

کیف‌پول PlusToken به‌ همراه دارایی‌های کاربران ناپدید شد!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،کاربران کیف پول PlusToken گزارش کردند که پرداخت رمزارزها با دشواری صورت گرفته و فرایند برداشت در مدت زمان ۲۴ ساعت تکمیل نمی‌شود. قیمت توکن‌ این پلتفرم در برنامه‌ی PlusToken برای چند ساعت بدون نوسان در قیمت ۱۳۹٫۲۳۷ دلار ثابت باقی ماند. کاربران اعلام می‌کنند که هیچ یک […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،کاربران کیف پول PlusToken گزارش کردند که پرداخت رمزارزها با دشواری صورت گرفته و فرایند برداشت در مدت زمان ۲۴ ساعت تکمیل نمی‌شود. قیمت توکن‌ این پلتفرم در برنامه‌ی PlusToken برای چند ساعت بدون نوسان در قیمت ۱۳۹٫۲۳۷ دلار ثابت باقی ماند. کاربران اعلام می‌کنند که هیچ یک از کارکنان این پلتفرم پاسخگوی کاربران نیستند.

ردیابی ادرس کیف پول اتریوم PlusToken نشان می‌دهد که تنها یک ادرس اتریوم(Ethereum) 780 هزار اتریوم را نگه‌داری می‌کند که تقریبا ۱٫۴ میلیارد یوان را شامل می‌شود. PlusToken در برنامه‌ی رسمی خود از ۹ توکن پشتیبانی می‌کند. بر اساس امار ارایه شده توسط Currency Black، مقادیر بیت‌کوین(Bitcoin)، EOS، لایت‌کوین(Litecoin) و ریپل(Ripple) که توسط PlusToken نگه‌داری می‌شود، قابل توجه است. ارزش بازار دارایی‌های موجود بیش از ۱۰ میلیارد RMB(ارز رسمی چین) است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که پس از باز کردن اپلیکیشن Smart Dog، دارایی اتریوم کاربران به‌طور خودکار به ادرس اشاره شده منتقل خواهد شد. در همان زمان تعداد بالایی اتریوم به ادرس مورد نظر منتقل شده است.

کیف‌پول PlusToken دارای ۳٫۴ میلیون کاربر است!

رسانه‌ها اعلام کردند که ادرس کیف پول اتریوم متعلق به PlusToken مقدار ۱۱۰ هزار اتریوم را در تقریبا ۷ روز انتقال داده است. ارزش اتریوم‌های منتقل شده ۲۰۰ میلیون یوان ارزش‌گذاری می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که تعداد کاربران پلتفرم PlusToken از ۳ میلیون فراتر می‌رود. اعلام شده است که «داده‌های پلتفرم PlusToken نشان می‌دهد که تعداد کاربران این پلتفرم به ۳۴ درصد از ۱۰ میلیون رسیده است» بنابراین تعداد کاربران این پلتفرم ۳٫۴ میلیون کاربر گزارش شده است. کاربران ImToken نزدیک به نصف کاربران پلتفرم است. در ۱۸ اکتبر تعداد کاربران ImToken به عدد ۷ میلیون رسیده بود.

پایگاه پلیس Wenyuan در ناحیه Tianxin شهر چانگشا(Changsha) در مارس ۲۰۱۹، منشاء تبلیغات « Plus Token Blockchain Wallet» را مورد تحقیق و بررسی قرار داد. پلیس دریافت که کیف پول Plus Token مشکوک به راه‌اندازی طرح‌های هرمی است.

در معرفی Plus Token ادعا می‌شد که این پلتفرم با پشتیبانی تیم کره‌ای، یک کیف پول هوشمند رمزارزی است و سرمایه‌گذاران با واریز ۱ میلیون یوان می‌توانند سالیانه ۷ میلیون یوان به‌دست اوردند. کاربرانی که در کیف پول Plus Token سرمایه‌گذاری می‌کردند می‌توانستند علاوه بر بیمه درامد ماهیانه ۱۰ الی ۳۰ درصدی داشته باشند و پاداش معرفی از ۱۰۰ درصد در سطح اول به ۱۰ درصد در سطح دهم تغییر می‌کند. پلیس اعلام کرد که «PlusToken Wallet» کارمزد‌های مختلفی اخذ کرده، توسعه‌ی ان متوقف بوده و دارای ویژگی‌های مختلفی از طرح‌های هرمی است.

تطمیع سرمایه‌گذاران با نرخ‌های بالا

اطلاعات موجود نشان می‌دهد که PlusToken با راه‌اندازی اپلیکیشن Brick Dog کاربران را جذب کرد. این پلتفرم ادعا می‌کرد که با گسترش فعالیت در صرافی‌های متعدد سود می‌برد. به دلیل کارمزد تراکنش‌ها در صرافی‌های مختلف، سود‌اوری این طرح مورد شک و تردید قرار دارد. بر اساس این طرح، هنگامی که کاربر دارای به ارزش بیش از ۵۰۰ دلار توکن در کیف پول خود باشد، می‌تواند ۱۰ الی ۳۰ درصد را با کارمزد ۵ درصد در ۲۸ روز دریافت کند. کاربران می‌توانند از طریق معاملات فرابورس(OTC) ارز خود را به ارز دیجیتالی تبدیل کنند. با راه‌اندازی اپلیکیشن Brick Dog رمزارزها در ادرس کیف پول PlusToken ذخیره می‌شوند. با انتقال رمزارز، دارایی به صرافی منتقل شده و کاربران می‌توانند تصویر پیامک سکه‌های شارژ شده را دریافت کنند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.