کیف‌پول رمزارزی سامسونگ در مدل‌های بیشتری از سری گلکسی بکار خواهد رفت

کیف‌پول رمزارزی سامسونگ در مدل‌های بیشتری از سری گلکسی بکار خواهد رفت
خلاصه اخبار

انتظار می‌رود که بکارگیری کیف‌پول رمزارزی سامسونگ در تلفن‌های همراه میان‌رده و پایین‌رده‌ی این شرکت به گسترش تکنولوژی بلاکچین و رمزارزها کمک کند

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، شرکت سامسونگ قصد دارد کیف پول رمزارزی خود را به گستره‌ی وسیع‌تری از تلفن‌های همراه سری گلکسی(Galaxy smartphones) اضافه کند، این شرکت همچنین قصد دارد با شرکت‌های مخابراتی محلی و شرکت‌های نوآور در این عرصه همکاری کند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، مدل اخیر گوشی هوشمند سامسونگ با نام Galaxy S10 دارای کیف پول رمزارزی داخلی و آموزشی برای ذخیره‌سازی کلید‌های خصوصی(Blockchain Tutorials) است. این شرکت در اطلاعیه‌ی اخیر خود اعلام کرد که گستره‌ی وسیع‌تری از گوشی‌های هوشمند خود را با این ویژگی ارائه و آن‌ها را در کشور‌های بیشتری عرضه خواهد کرد.

چا وون-چئول(Chae Won-cheol)، مدیر ارشد استراتژی محصول در بخش Wireless سامسونگ اظهار داشت:

ما با گسترش مدل‌های تلفن همراه Galaxy که از فعالیت‌های بلاکچین پشتیبانی می‌کند، موانع را کاهش می‌دهیم. ما همچنین پس از کره جنوبی در کشور‌های ایالات متحده‌ی آمریکا و کانادا خدمات خود را گسترش خواهیم داد.

براساس گزارش منتشر شده توسط Business Korea، غول تکنولوژی کره جنوبی قصد دارد با شرکت‌های مخابراتی همانند SK Telecom و KT (Korea Telecom سابق) بر روی توسعه‌ی کارت‌های شناسایی تلفن همراه در بستر بلاکچین و … همکاری کند.

هنگامی که شرکت سامسونگ کیف پول رمزارزی را به تلفن همراه Galaxy S10 اضافه کرد، تحلیلگران مختلف معتقد بودند که این خبر برای حوزه‌ی رمزارزی بسیار مناسب است، اما به سرعت مشخص شد که این کیف پول به‌طور گسترده‌ای در دسترس کاربران نخواهد بود.

کیف‌پول رمزارزی سامسونگ در مدل‌های بیشتری از سری گلکسی بکار خواهد رفت

انتظار می‌رود که این حرکت مزایایی را بازار رمزارزی ایجاد کرده و به استفاده از تکنولوژی بلاکچین کمک کند. در طی چند ماه گذشته، این شرکت بر روی تکنولوژی بلاکچین و ارائه‌ی توکن «Samsung Coin» تمرکز کرده است.

سامسونگ در دسامبر سال گذشته یک برند تجاری برای کیف پول رمزارزی خود ثبت کرد و از آن زمان تاکنون به آرامی حضور خود را در حوزه‌ی رمزارزی و بلاکچین گسترش می‌دهد. این شرکت اخیرا ۲٫۹ میلیون دلار در شرکت سازنده‌ی کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger) سرمایه‌گذاری کرده است.

منبع: coinit.ir

برچسب‌ها